
|
1.INFORMAȚII generale
privind autoritatea contractantă,în special denumirea, C.I.F.,adresa, /fax și/sau e-mail,persoană de contact:-comuna Zădăreni, Zădăreni, str.Primăverii nr.28, jud.Arad, 0257413024, fax-0257413306, e-mail:primariazadareni@yahoo.com. 2.Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică,în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat:-Spațiu comercial, Ap.1,situat în cadrul Pieței Agroalimentare Zădăreni, com.Zădăreni, Zădăreni, jud.Arad,în suprafață de 18,2mp, aparținând domeniului public,al Comunei Zădăreni, înscris în C.F.nr.304361-C1-U1, nr.cad.304361-C1-U1, cu destinația producție și comercializare alimentară (langoșerie, fast-food, catering, patiserie,simingerie, etc),conform caietului de sarcini. Închirierea se face conform art.333, art.335 din O.U.G.57/2019 și conform H.C.L.nr.10/30.01.2025. Spațiu comercial, comercial Ap.2, situat în cadrul Pieței Agroalimentare Zădăreni, com.Zădăreni, Zădăreni, jud.Arad,în suprafață de 17mp, aparținând domeniului public,al Comunei Zădăreni, înscris în C.F.nr.304361-C1-U2, nr.cad.304361-C1-U2, cu destinația activitate comercială,cu profil alimentar, agroalimentar sau comercializarea alimentelor proprii preponderent lactate și carne și/sau produse apicole, conform caietului de sarcini. Închirierea se face conform art.333, art.335 din O.U.G.57/2019 și conform H.C.L.nr.11/30.01.2025. Spațiu comercial, Ap.3, situat în cadrul Pieței Agroalimentare Zădăreni, com.Zădăreni, Zădăreni, jud.Arad,în suprafață de 16,5mp, aparținând domeniului public,al Comunei Zădăreni, înscris în C.F.nr.304361-C1-U3, nr.cad.304361-C1-U3, cu destinația activitate comercială preponderent fructe și legume, conform caietului de sarcini. Închirierea se face conform art.333, art.335 din O.U.G.57/2019 și conform H.C.L.nr.12/30.01.2025. 3.Informații privind documentația de atribuire:-Se regăsesc în caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar,al documentației de atribuire:-Documentația de atribuire se poate ridica,de la sediul Comunei Zădăreni. 3.2.Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției,de la care se poate obține un exemplar,din documentația de atribuire:-Biroul de Relații cu Publicul,al Comunei Zădăreni, com.Zădăreni, Zădăreni, str.Primăverii nr.28, jud.Arad. 3.3.Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar,unde este cazul,potrivit prevederilor O.U.G.nr.57/2019 privind Codul administrativ:-250 lei,se poate achita,cu numerar,la Casieria Comunei Zădăreni.3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificărilor:-01/07/2025, ora 12.00. 4.Informații privind ofertele:-4.1.Data-limită de depunere a ofertelor:-08/07/2025, ora 12.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele:-sediul Comunei Zădăreni, com.Zădăreni, Zădăreni, str.Primăverii nr.28, jud.Arad. 4.3.Nr.de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă:-Un exemplar original,într-un plic sigilat. 5.Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor:-10/07/2025, ora 10.00,la sediul Comunei Zădăreni, com.Zădăreni, Zădăreni, str.Primăverii nr.28, jud.Arad. 6.Denumirea, adresa, telefon și/sau email,ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței:-Tribunalul Arad,Arad, Bd.General V.Milea nr.2-4, jud.Arad, Secția de Contencios Administrativ și fiscal, 0374491086, fax-0257256484, e-mail:tr-arad-reg@just.ro. 7.Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate,în vederea publicării:-16/06/2025.
|
|

|