
|
1.INFORMAȚII generale
privind autoritatea contractantă,în special denumirea, C.I.F.,adresa, /fax și/sau email,persoană de contact:-oraș Huedin, Huedin, str.Horea nr.1, jud.Cluj, 264351548, fax-0264351548, email:claudiu.gabor@primariahuedin.ro 2.Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică,în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat:-Teren, situat în orașul Huedin, Piața Republicii nr.39, jud.Cluj,în suprafață totală de 7090mp, din care se închiriază o suprafață de 23mp, aparținând domeniului public,al Orașului Huedin, înscris în C.F.nr.51621, conform caietului de sarcini. Închirierea se face conform art.333, art.335 din O.U.G.57/2019, și conform H.C.L.nr.107/29.08.2025. 3.Informații privind documentația de atribuire:-se regăsesc în caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar,al documentației de atribuire:-documentația de atribuire se poate ridica,la cerere,de la sediul Orașului Huedin, Compartimentul de Salubritate. 3.2.Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției,de la care se poate obține un exemplar,din documentația de atribuire:-Compartimentul Salubritate,al Orașului Huedin,oraș Huedin, str.Horea nr.1, jud.Cluj. 3.3.Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar,unde este cazul,potrivit prevederilor O.U.G.nr.57/2019 privind Codul administrativ:-50 lei,se poate achita,cu numerar,la Casieria Orașului Huedin. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificărilor:-06/10/2025, ora 16.00. 4.Informații privind ofertele: 4.1.Data-limită de depunere a ofertelor:-10/10/2025, ora 16.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele:-sediul Orașului Huedin, Huedin, str.Horea nr.1, jud.Cluj. 4.3.Nr.de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă:-un exemplar. 5.Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor:-13/10/2025, ora 10.00,la sediul Orașului Huedin,orașul Huedin, str.Horea nr.1, jud.Cluj. 6.Denumirea, adresa, telefon și/sau email,ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței:-Tribunalul Cluj-Napoca, Cluj-Napoca, Calea Dorobanților nr.2-4, jud.Cluj, Secția de Contencios Administrativ, 0264596111, fax-0264595844, e-mail:tr-cluj-birp@just.ro 7.Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate,în vederea publicării:-17/09/2025.
|
|

|