
|
1.INFORMAȚII generale
privind autoritatea contractantă,în special denumirea, C.I.F.,adresa, /fax și/sau email,persoană de contact:-Oraș Pecica, Pecica,Str.2, nr.150, jud.Arad, 0257468323, fax-0257468663, email:domeniul.public@pecica.ro 2.Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică,în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat:-22 de spații de depozitare, situate în Orașul Pecica, str.1, nr.93A, Jud.Arad, suprafață totală de 380mp., aparținând domeniului privat,al Orașului Pecica, înscris în C.F.nr.318889, amplasate astfel:-5 spații de depozitare,în modulul C1,în suprafață de 83mp, cu nr.cad.318889-C1; -5 spații de depozitare,în modulul C2,in suprafață de 82mp, cu nr.cad.318889-C2; -12 spații de depozitare,în modulul C3,in suprafață de 215mp, cu nr.cad.318889-C3, cu destinația de spații de depozitare, conform caietului de sarcini. Închirierea se face conform art.333, art.335 din O.U.G.57/2019 și conform H.C.L.nr.183/15.11.2023. 3.Informații privind documentația de atribuire:-se regăsesc în caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar,al documentației de atribuire:-documentația de atribuire se poate ridica,de la sediul Orașului Pecica,oraș Pecica, str.2, nr.150, jud.Arad. 3.2.Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției,de la care se poate obține un exemplar,din documentația de atribuire:-Compartimentul Gestionarea Domeniului Public si Privat,al Orașului Pecica,oraș Pecica, str.2, nr.150, jud.Arad. 3.3.Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar,unde este cazul,potrivit prevederilor O.U.G.nr.57/2019 privind Codul administrativ:-este gratuit. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificărilor:-06/10/2025, ora 12,00; 4.Informații privind ofertele:-4.1.Data-limită de depunere a ofertelor:-15/10/2025, ora 15.30. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele:-Compartimentul Gestionarea Domeniului Public si Privat,al Orașului Pecica,oraș Pecica, str.2, nr.150, jud.Arad. 4.3.Nr.de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă:-un exemplar original,într-un plic sigilat. 5.Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor:-16/10/2025, ora 10.00,sala de Ședință,al Orașului Pecica,oraș Pecica, str.2, nr.150, jud.Arad. 6.Denumirea, adresa, telefon și/sau email,ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței:-Tribunalul Arad, mun.Arad, str.Vasile Milea nr.2-4, jud.Arad, 0374491086, fax-0257251700, e-mail:tr-arad@just.ro. 7.Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate,în vederea publicării:-23/09/2025.
|
|

|