
|
1.INFORMAȚII generale
privind autoritatea contractantă,în special denumirea, C.I.F.,adresa, /fax și/sau email,persoană de contact:-Comuna Valea Lungă, com.Valea Lungă,sat Valea Lungă Cricov, str.Primăriei nr.2, jud.Dâmbovița, 0245661509, fax-0245669740, email:primaria.valealunga@gmail.com 2.Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică,în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat:-Spațiu compus din clădire administrație atelier+garaj, situat în com.Valea Lungă,sat Valea Lungă Cricov, str.710A, nr.53, jud.Dâmbovița,în suprafață totală de 52mp, aparținând domeniului public,al Comunei Valea Lungă. înscris în C.F.nr.71520, nr.cad.71520-C4, cu destinația activități de optică-medicală și oftalmologie, conform caietului de sarcini. Închirierea se face conform O.U.G.57/2019 și conform H.C.L.nr.40/28.08.2025. 3.Informații privind documentația de atribuire:-se regăsesc în caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar,al documentației de atribuire:-documentația de atribuire se poate ridica,de la sediul Comunei Valea Lungă. 3.2.Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției,de la care se poate obține un exemplar,din documentația de atribuire:-Compartimentul agricol, com.Valea Lungă,sat Valea Lungă Cricov, str.Primăriei, nr.2, jud.Dâmbovița. 3.3.Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar,unde este cazul,potrivit prevederilor O.U.G.nr.57/2019 privind Codul administrativ:-20 lei,se poate achita,cu numerar,la casieria Comunei Valea Lungă. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificărilor:-10/10/2025, ora 14.00. 4.Informații privind ofertele:-4.1.Data-limită de depunere a ofertelor:-20/10/2025, ora 10.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele:-Comuna Valea Lungă,sat Valea Lungă Cricov, str.Primăriei, nr.2, jud.Dâmbovița. 4.3.Nr.de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă:-un exemplar original,într-un plic sigilat. 5.Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor:-20/10/2025, ora 12.00,la sediul Comunei Valea Lungă.6.Denumirea, adresa, telefon și/sau email,ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței:-Tribunalul Dâmbovița, Târgoviște, Calea București 3, jud.Dâmbovița, Secția Contencios administrativ, 0245612344, fax-0245/216622, email:tr.dambovita-brp@just.ro 7.Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate,în vederea publicării:-24/09/2025.
|
|

|