
|
1.INFORMAȚII generale
privind autoritatea contractantă,în special denumirea, C.I.F.,adresa, /fax și/sau email,persoana de contact:-Oraș Pecica, str.2, nr.150, Pecica, jud.Arad, 0257468323, fax-0257468663, email:primaria.pecica@upcmail.ro 2.Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică,în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie vândut:-teren intravilan în suprafață de 275mp, cota din suprafață de 800mp,cu clădire,în suprafață de 74,5mp, cota de 1/2 din construcția de 149mp, situat în oras Pecica, str.1, nr.72, aparținând domeniului privat,al Orașului Pecica, înscris în C.F.nr.312298, nr.cad.Top:539/a, conform caietului de sarcini. Vânzarea se face conform art.363 din O.U.G.57/2019, și conform H.C.L.nr.53/27.03.2025. 3.Informații privind documentația de atribuire:-se regăsesc în caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar,al documentației de atribuire:-se poate obține,de la sediul Orașului Pecica. 3.2.Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul vânzătorului,de la care pot obține un exemplar,din documentația de atribuire:-Compartimentul Gestionarea Domeniului Public si Privat,al Orașului Pecica,oraș Pecica, str.2, nr.150, jud.Arad. 3.3.Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar,unde este cazul,potrivit prevederilor O.U.G.nr.57/2019 privind Codul administrativ:-este gratuit. 3.4.Data-limită pentru solicitarea clarificărilor:-25/11/2025, ora 12.00. 4.Informații privind ofertele:-4.1.Data-limită de depunere a ofertelor:-04/12/2025, ora 15.30. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele:-sediul Orașului Pecica,oraș Pecica, str.2, nr.150, jud.Arad Compartimentul Gestionarea Domeniului Public și Privat. 4.3.Nr.de exemplare în care trebuie depusă oferta:-un exemplar original,într-un plic sigilat. 5.Data și locul la care se va desfașura ședința publică de deschidere a ofertelor:-05/12/2025, ora 10.00,la sediul Orașului Pecica,oraș Pecica, str.2, nr.150, jud.Arad. 6.Denumirea, adresa, telefon și/sau email,ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței:-Tribunalul Arad, municipiul Arad, str.V.Milea nr.2-4, jud.Arad, 0374491086, fax-0257251700, e-mail:tr-arad@just.ro. 7.Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate,în vederea publicării:-11/11/2025.
|
|

|