
|
1.INFORMAȚII generale
privind autoritatea contractantă,în special denumirea, C.I.F.,adresa, /fax și/sau email,persoană de contact:-Municipiul Sfântu Gheorghe, Sfântu Gheorghe, str.1 Decembrie 1918, nr.2, jud.Covasna, 0267316957, fax-0267311243, email:miklos.szep@sepsi.ro; 2.Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică,în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat:-spațiu situat în mun.Sfântu Gheorghe, str.Gróf Mikó Imre, nr.1, jud.Covasna,în suprafață de 142,11mp, aparținând domeniului public,al Municipiului Sfântu Gheorghe, înscris în C.F.nr.37411, nr.top.37411-C1, cu destinația spațiu comercial, conform caietului de sarcini. Închirierea se face conform art.333, art.335 din O.U.G.57/2019, și conform H.C.L.nr.386/25.09.2025. 3.Informații privind documentația de atribuire:-se regăsesc în caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar,al documentației de atribuire:-se poate obține,de la sediul Municipiului Sfântu Gheorghe. 3.2.Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției,de la care se poate obține un exemplar,din documentația de atribuire:-Compartimentul de Relații cu Publicul, Informații, Registratură,al Municipiului Sfântu Gheorghe, Sf.Gheorghe, str.1 Decembrie 1918, nr.2, jud.Covasna. 3.3.Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar,unde este cazul,potrivit prevederilor O.U.G.nr.57/2019 privind Codul administrativ:-50 lei,se poate achita,cu numerar,sau cu cardul,la registratura Municipiului Sfântu Gheorghe, Sf.Gheorghe, str.1 Decembrie 1918, nr.2, jud.Covasna. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificărilor:-29/12/2025, ora 12.00. 4.Informații privind ofertele:-4.1.Data-limită de depunere a ofertelor:-08/01/2026, ora 11.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele:-sediul Municipiului Sfântu Gheorghe, Sf.Gheorghe, str.1 Decembrie 1918, nr.2, jud.Covasna. 4.3.Nr.de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă:-un exemplar original,într-un plic sigilat. 5.Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor:-08/01/2026, ora 12.00,la sediul Municipiului Sfântu Gheorghe, Sf.Gheorghe, str.1 Decembrie 1918, nr.2, jud.Covasna. 6.Denumirea, adresa, telefon și/sau email,ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței:-Tribunalul Covasna, Sf.Gheorghe, str.Kriza János, nr.2, jud.Covasna, 0267.311606, fax-0267.316053, email:tr.covasna@just.ro 7.Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate,în vederea publicării:-08/12/2025.
|
|

|