ANUNŢ DE
SELECŢIE Consiliul Local Municipiul Giurgiu anunţă declanşarea procedurii de selecţie a candidaţilor pentru 1 (unu) post de membru în Consiliul de Administraţie al Societăţii Administraţia Zonei Libere Giurgiu S.A., in conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice şi cu cele ale H.G. nr.639/2023. CONDIŢII GENERALE DE PARTICIPARE Candidaţii pentru toate posturile de membru în Consiliul de Administraţie trebuie să întrunească în mod obligatoriu şi cumulativ, următoarele condiţii: a) au studii superioare şi experienţă în domeniul ştiinţelor inginereşti, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al Societăţii de cel puţin 7 ani; b) au experienţă de administrare sau conducere în cadrul unor regii, întreprinderi publice sau societăţi din sectorul privat; c) nu se află în niciuna dintre situaţiile prevăzute la art. 12 alin. (3), art. 30 alin. (9) şi art. 36 alin. (7) din O.U.G. nr. 109/2011; d) nu se află în niciuna dintre situaţiile prevăzute la art. 4 din O.U.G. nr 109/2011; e) nu se află în situaţia prevăzută la art.169, alin.(10) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, cu modificările şi completările ulterioare; f) au capacitate deplină de exerciţiu; g) sunt apţi din punct de vedere medical; h) nu se afla în perioada de interdicţie de 3 ani de a exercita o funcţie publică din cele prevăzute de art. 1 din Legea nr. 176/2010, pentru modificarea şi completarea Legii nr. 144/2007, precum şi pentru modificarea şi completarea altor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare; i) îndeplinesc toate condiţiile şi criteriile prevăzute în O.U.G. nr. 109/2011 şi în H.G. nr.639/2023. CONDIŢII SPECIFICE DE PARTICIPARE Candidaţii pentru postul de membru în Consiliul de Administraţie autorizat ca auditor financiar sau care deţine experienţă de cel puţin 3 ani în audit statutar sau în cadrul comitetelor de audit formate la nivelul consiliilor de administraţie/supraveghere ale unor societăţi/entităţi de interes public trebuie: să fie autorizati ca auditor financiar şi să fie înregistrati în Registrul public electronic de către autoritatea competentă din România, din alt stat membru, din Spaţiul Economic European sau din Elveţia sau să deţină experienţă de cel puţin 3 ani în audit statutar dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar în România sau în cadrul comitetelor de audit formate la nivelul consiliilor de administraţie/supraveghere ale unor societăţi/entităţi de interes public, dovedită cu documente justificative. CRITERII DE SELECŢIE Criteriile de selectie sunt diferenţiate în următoarele grupe: Competenţe - competenţe specifice sectorului de activitate a întreprinderii publice, competenţe profesionale de importanţă strategică, competenţe de guvernanţă corporativă, competenţe sociale şi personale, experienţă pe plan local şi internaţional, competenţe şi restricţii specifice pentru funcţionarii publici sau alte categorii de personal din cadrul autorităţii publice tutelare ori din cadrul altor autorităţi sau instituţii publice, aliniere cu scrisoarea de aşteptări; Trăsături - reputaţie personală şi profesională, integritate, independenţă, expunere politică, rigoare, orientare către rezultate, capacitate de sinteză; Alte criterii - rezultatele economico-financiare ale întreprinderilor în care candidatul şi-a exercitat mandatul de administrator sau de director, înscrieri în cazierul fiscal şi judiciar, diversitate de gen. MODALITATEA DE EVALUARE Evaluarea candidaţilor se face prin metoda analizei documentelor din dosarul de candidatură, metoda analizei informaţiilor suplimentare faţă de cele din dosarul de candidatură solicitate de comisa de selecţie şi nominalizare, în scris, pentru a revizui, îmbunătăţi şi valida acurateţea punctajului, metoda analizei declaraţiei de intenţie, metoda verificării referinţelor oferite de candidaţi, metoda verificării activităţii desfăşurate anterior de candidaţi, metoda observării comportamentale a candidaţilor pe parcursul interviului organizat de Comisia de selecţie, prin raportare la Profilul Consiliului de Administraţie, Profilul Membrilor Consiliului de Administraţie şi prin raportare la indicatorii ce descriu competenţele care sunt criterii de selecţie a candidaţilor conform documentelor anterior menţionate, metoda integrării rezultatelor analizei declaraţiilor de intenţie formulate pe baza Scrisorii de Aşteptări de către candidaţi şi metoda interviului organizat având în vedere dosarul de candidatură, profilul candidatului, profilul consiliului, declaraţia de intenţie a candidatului. Modul de derulare şi planificarea etapelor procesului de selecţie, precum şi conţinutul dosarului de candidatură sunt prezentate în detaliu pe paginile web www.primariagiurgiu.ro, www.zlg.ro şi www.pluri.ro. Dosarele de candidatură vor fi, în mod obligatoriu, depuse până la data de 14.04.2025 atât pe suport de hârtie la Primăria Municipiului Giurgiu, cât şi în format electronic la adresa 109@pluri.ro, aşa cum este prezentat în instrucţiunile de depunere a candidaturii postate pe paginile web menţionate anterior.