|

|
adaugă un anunț la această rubrică

|
ANEXA 4
la Planul de selecție ??" Componenta Integrală ANUNȚ DE RECRUTARE PENTRU POZIȚIA DE MEMBRU ÎN CONSILIUL DE ADMINISTRAȚIE AL Societății ADMINISTRAȚIA DOMENIULUI PUBLIC BEIUȘ S.A. Municipiul Beiuș ??" S.C. ADMINISTRAȚIA DOMENIULUI PUBLIC BEIUȘ S.A. și expertul său în recrutare Mesaros Anamaria P.F.A. anunță demararea procedurii de recrutare și selecție pentru nominalizarea în vederea numirii celor trei membri în Consiliului de Administrație al S.C. ADMINISTRAȚIA DOMENIULUI PUBLIC BEIUȘ S.A. Procesul de recrutare și selecție se derulează în conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, aprobată prin Legea nr. 111/2016 și H.G. nr. 722/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a unor prevederi din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare, precum și cu cele ale Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal. Municipiul Beiuș ??" S.C. ADMINISTRAȚIA DOMENIULUI PUBLIC BEIUȘ S.A. caută candidați care să aibă capacitatea de a pune în practică principiile guvernanței corporative a întreprinderilor publice, în conformitate cu OUG 109/2011, actualizată 2016, cu scopul îndeplinirii obiectivelor societății pe perioada mandatului de 4 ani: a) satisfacerea cerințelor și nevoilor de utilitate publică ale comunității locale și creșterea calității vieții; b) administrarea și gestionarea infrastructurii edilitar-urbane a unității administrativ-teritoriale în interesul comunității locale; c) funcționarea și exploatarea în condiții de siguranța, rentabilitate și eficienta economică a infrastructurii edilitar-urbane aferente; d) ridicarea continua a standardelor și a indicatorilor de performanta ai serviciilor prestate; e) crearea, dezvoltarea și modernizarea infrastructurii edilitar-urbane a unităților administrativ-teritoriale, în corelare cu planurile și documentațiile de urbanism și amenajare a teritoriului; f) descentralizarea serviciilor publice și aplicarea principiilor economiei de piața și ale liberei concurente; g) protejarea domeniului public și privat și punerea în valoare a acestuia; h) protecția și conservarea mediului natural și construit, în conformitate cu reglementările legale în vigoare; i) protecția igienei și sănătății publice, în conformitate cu reglementările specifice în vigoare. j) elaborarea unei strategii proprii de gestionare a fondurilor financiare obținute din activitatea de administrare a S.C. ADP Beiuș S.A.; k) gestionarea într-un mod cât mai eficient a serviciilor publice delegate. l) Îmbunătățirea climatului organizațional. Principalele atribuții și responsabilități ale membrilor Consiliului de Administrație sunt: Implementarea sistemului de conducere specific întreprinderilor publice, care impune o bună guvernare, performanța economică și competitivitatea acestora; Elaborarea planului de administrare, respectiv strategia de administrare; Gestionarea strategică a organizației prin implementarea politicilor specific unei societăți performante; Susținerea și evaluarea performanței directorului executiv; Monitorizarea stării financiare ale organizației; Aprobarea deciziilor importante și a bugetelor anuale negociate cu acționarul majoritar; Raportarea către acționar a performanței companiei; Stabilirea salarizării pentru conducătorii organizației; Îndeplinirea atribuțiilor de bază prevăzut în art. 9 din OUG nr.109/2011, actualizată 2016, privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice. Candidații pentru aceste poziții vor îndeplini cumulativ următoarele condiții: Cetățenie română; Cunoașterea limbii române (scris și vorbit); Nu a fost condamnat pentru gestiune frauduloasă, abuz de încredere, fals, uz de fals, înșelăciune, delapidare, mărturie mincinoasă, dare sau luare de mită pentru infracțiunile prevăzute de Legea nr. 656/2002 pentru prevenirea și sancționarea spălării banilor, precum și pentru instituirea unor măsuri de prevenire și combatere a finanțării actelor de terorism, cu modificările și completările ulterioare, pentru infracțiunile prevăzute la art. 143 ??" 145 din Legea nr. 85/2014 privind procedura insolvenței, cu modificările și completările ulterioare; Nu a fost inițiată și nici nu se află în desfășurare procedură penală împotriva sa și nu are cazier judiciar și nici cazier fiscal; Sunt membri în maxim 2 Consilii de Administrație; Diplomă de studii universitare de lungă durată finalizate cel puțin cu diplomă de licență și experiență de cel puțin șapte ani în domeniul științelor inginerești, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice; Experiență de conducere acumulată în cadrul unor regii, societati, publice sau private și/sau instituții publice de minim 6 luni (cel puțin un membru CA). Cel puțin un membru CA este calificat ca auditor financiar conform unui document emis de către autoritatea competentă din România, din alt stat membru, dintr-un stat membru al Asociației Europene a Liberului Schimb, din Elveția sau din Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord, potrivit legii. Prin excepție de la această prevedere, este competentă să facă parte din Comitetul de audit al unei întreprinderi publice și persoana care are experiență de cel puțin 3 ani în audit statutar, dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar în România, în alt stat membru, într-un stat al AELS, în Elveția sau în Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord sau în cadrul comitetelor de audit formate la nivelul consiliilor de administrație/supraveghere ale unor societăți/entități de interes public, dovedită cu documente Candidații căutați vor avea următoarele competențe: Criterii de selecție: Muncă în echipă Gândire strategică Orientare pe rezultate Managementul riscului Îndeplinirea tuturor cerințelor exprimate mai sus și cele menționate în OUG 109/2011, actualizată 2016 Competențele dovedite prin rezultatele atinse în activitatea anterioară În urma interviului de selecție vor fi selectați 3 candidați care vor fi prezentați reprezentanților S.C. ADMINISTRAȚIA DOMENIULUI PUBLIC BEIUȘ S.A. Candidații vor depune, conform instrucțiunilor de mai jos, următoarele documente: 1. Scrisoare de intenție, care va exprima motivația candidatului de a face parte din Consiliul de Administrație al S.C. ADMINISTRAȚIA DOMENIULUI PUBLIC BEIUȘ S.A. 2. Curriculum Vitae în format European (în care se va preciza expres denumirea consiliilor de administrație din care face parte). 3. Copii ale diplomelor de studii și, după caz, ale altor specializări relevante. 4. Copie act de identitate. 5. Copie documente doveditoare privind experiența profesională (recomandări, proiecte, alte documente neconfidențiale). 6. Cazier fiscal și judiciar. 7. Declarație pe proprie răspundere prin care candidatul va confirma că nu se află într-una din situațiile prevăzute la art.6 din OUG nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare, ori că a suferit o condamnare definitivă pentru o infracțiune legată de conduita profesională. 8. Declarație pe proprie răspundere privind veridicitatea datelor cuprinse în CV. 9. Declarație pe propria răspundere că nu face parte din mai mult de 2 consilii de administrație 10. Declarație pe proprie răspundere prin care candidatul este de acord cu utilizarea datelor sale în scopul procesului de recrutare și selecție. Candidații trebuie să depună candidaturile până în data de 03.07.2025, orele 16,00, ora României. Documentele vor fi depuse în plic închis cu mențiunea: Aplicație pentru poziția de membru în Consiliul de Administrație al S.C. ADMINISTRAȚIA DOMENIULUI PUBLIC BEIUȘ S.A. Candidaturile vor fi depuse personal sau trimise prin poștă la adresa Primăria municipiului Beiuș, Mun. Beiuș, Piața Samuil Vulcan, nr.14, Registratura, jud. Bihor. Plicurile ajunse după data și ora menționate nu vor fi luate în considerare. În cazul în care plicul nu conține toate documentele solicitate mai sus, candidatura nu va fi luată în considerare. Modelele de declarații necesare pentru dosar sunt disponibile pe bază de cerere la adresa: www.municipiulbeius.ro ??" Secțiunea Anunțuri publice. Candidaturile vor fi depuse în limba română. . Candidații selectați vor fi anunțați telefonic despre data și locația la care va avea loc interviul.
|
|

|
|

|

CELE MAI NOI ANUNȚURI
|
IMOBILIARE
|
GARSONIERA 40mp, reabilitata termic, mobilata, termopan,...
|
IMOBILIARE
|
GARSONIERA 40mp, reabilitata termic, mobilata, termopan,...
|
IMOBILIARE
|
GARSONIERA 40mp, reabilitata termic, mobilata, termopan,...
|
IMOBILIARE
|
GARSONIERA 40mp, reabilitata termic, mobilata, termopan,...
|
PIAŢA MUNCII
|
ANUNȚ selecție ADMINISTRATORI la Societatea GUGULANIA LAND SRL...
|
PIAŢA MUNCII
|
ANUNȚ selecție ADMINISTRATORI la Societatea POL-COM CARANSEBEȘ...
|
PIAŢA MUNCII
|
ANUNȚ selecție ADMINISTRATORI la Societatea TRANSAL URBIS SRL...
|
PIAŢA MUNCII
|
A&M REORGANIZARE LICHIDARE IPURL, lichidator judiciar al SC...
|
DIVERSE
|
CII Rațiu Elisabeta inregistrat in cadrul U.N.P.I.R. sub...
|
DIVERSE
|
CII Rațiu Elisabeta inregistrat in cadrul U.N.P.I.R. sub...
|
DIVERSE
|
CABINET Individual de Insolventa Vasilache Cristian, in calitate...
|
DIVERSE
|
ANEXA nr.1 Anunț prealabil privind afișarea publică a...
|
AUTO
|
CII COMAN AUREL vinde RENAULT MEGANE la licitatie in 03...
|
AUTO
|
SC Besta Slimlife SRL vinde autospeciala Ford Transit...
|
AUTO
|
ÎN data de 16 octombrie 2023, ora 10.00 (pentru...
|
AUTO
|
TMUCB SA vinde: 1.Dacia Duster (2013) 245.000km -3.500;...
|
|

|
|
|