|

|
adaugă un anunț la această rubrică

|
ANUNȚ PENTRU
PRESA SCRISA ȘI ONLINE. Anunț de recrutare pentru 3 membrii în Consiliul de Administrație al Societății SALUBRITERM SERV SRL. Procedura de selecție a membrilor Consiliului de Administrație al Societății SALUBRITERM SERV SRL este dezvoltată în acord cu prevederile urmatoarelor acte normative: OUG nr.109/2011; HG nr.639/2023 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare prevederilor din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.109/2011; Legea nr.31/1990 a societăților, republicata, cu modificările și completările ulterioare; Actul Constitutiv al Societății SALUBRITERM SERV SRL; O.U.G. nr.137_27.11.2024 pentru modificarea și completarea Legii nr.162/2017 privind auditul statutar; Circulara AMEPIP nr.434_22.01.2025, referitoare la noile prevederi legale privind constituirea comitetelor de audit in cadrul consiliilor de administratie/supraveghere ale intreprinderilor publice; O.U.G. nr.10 din 2025 privind modificarea si completarea unor acte normative; Circulara AMEPIP nr.776_03.02.2025, privind noile prevederi legale de constituire a comitetelor de audit in cadrul consiliilor de administratie/supraveghere ale intreprinderilor publice; Principiile de guvernanță corporativă ale Organizației pentru Cooperare și Dezvoltare Economică. Principalele rezultate strategice așteptate a fi atinse în următorii patru ani de către membrii Consiliului de Administratie al SALUBRITERM SERV SRL: -cota de piață pentru serviciile specifice; -nivel de satisfacere a clienților lucrărilor executate și a serviciilor furnizate de către Societatea SALUBRITERM SERV SRL; -parametrii de calitate ai mediului in standardele europene; -costuri operationale eficientizate; -alinierea la Directivele UE privitoare la managementul calității și protecției mediului, la care Romania a ratificat. Criterii de performanță stabilite pentru Consiliul de Administrație sunt: -creșterea calității serviciilor oferite și a gradului de satisfacție a clienților, -sustenabilitate din punct de vedere economic, financiar și mediu; -siguranta si structura, astfel încât să permită dezvoltarea economică atât la nivel național, cât și regional. Principalele atribuții și responbilități ale membrilor CA sunt: -Să reprezinte Societatea în raporturile cu terții și în fața oricăror autorității ale Statului Român, în limita împuternicirilor; -Să își exercite mandatul încredințat personal și cu loialitate, competență și cu diligența unui profesionist; -Să îndeplinească obiectivele și criteriile de performanță stabilite de către AGA, după caz. -Să își folosească toată priceperea, experiența și toate mijloacele ce-i vor fi puse la dispoziție de către Societate, în vederea conducerii activității acesteia astfel încât să ajungă la îndeplinirea prevederilor din bugetul de venituri și cheltuieli aprobat de către AGA. CONDIȚIILE GENERALE MINIME OBLIGATORII CARE VOR FI ÎNDEPLINITE DE MEMBRII CONSILIULUI SUNT URMĂTOARELE: -Studii superioare absolvite cu diplomă de licență; -Studii superioare finalizate cel puțin cu diplomă de licență și experiență în domeniul științelor inginerești, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de minimum 7 ani. -Experiență de conducere și administrare a întreprinderilor publice, private sau regii autonome; -Cel puțin un membru al comitetului de audit trebuie să fie autorizat ca auditor financiar și înregistrat în Registrul public electronic de către autoritatea competentă din România, din alt stat membru, din Spațiul Economic European sau din Elvetia ori să dețină experiență de cel putin 3 ani în audit statutar dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar în România sau în cadrul comitetelor de audit formate la nivelul consiliilor de administratie/supraveghere ale unor societăti/entităti de interes public, dovedită cu documente justificative; -Cunoașterea limbii române (scris și vorbit) și cetățenia română sau cetățenia altor state UE, cu condiția să aibă domiciliul în România; -Capacitatea deplină de exercițiu; -Fără înscrisuri în cazierul judiciar; -Fără înscrisuri în cazierul fiscal; -Să nu se afle în conflict de interese care să îl/o facă incompatibil/ă cu exercitarea funcției de membru în Consiliul de Administrație al SALUBRITERM SERV SRL; -Să nu fie destituit/ă dintr-o funcție publică, să nu îi fi fost revocat mandatul de administrator sau director pentru neîndeplinirea indicatorilor de performanță, sau să nu-i fi încetat contractul individual de muncă din motive disciplinare în ultimii 5 ani; -Nu pot fi administratori persoanele care, potrivit legii, sunt incapabile ori care au fost condamnate pentru infracțiuni contra patrimoniului prin nesocotirea încrederii, infracțiuni de corupție, delapidare, infracțiuni de fals în înscrisuri, evaziune fiscală, infracțiuni prevăzute de Legea nr.129/2019 pentru prevenirea și ncționarea spălării banilor, precum și pentru instituirea unor măsuri de prevenire și combatere a finanțării terorismului, republicată, cu modificările ulterioare. -Membrii consiliului de administrație nu pot face parte din mai mult de 2 consilii de administrație ale întreprinderilor publice. Candidații căutați vor avea următoarele competențe: -competențe de leadership și management; -capacitate de a lua decizii și de a-și asuma responbilitatea; -capacitate antreprenorială și caracter inovativ; -abilitatea de gestionare a conflictelor; -abilitatea de a lucra în echipă, dar și de a relaționa cu toate categoriile de stakeholderi. Principalele etape ale procesului de Recrutare și selecție sunt următoarele: 1.Depunerea dosarelor; 2.Evaluarea dosarelor -doar dosarele complete vor fi luate în considerare pentru Lista lungă; 3.Comunicarea candidaților selectați pentru Lista scurtă; 4.Depunerea Declarației de intenție (candidatii aflati pe lista scurta); 5.Interviul final (cu reprezentanți ai societății, ai APT și reprezentantul expertului independent); 6.Comunicarea rezultatelor finale de către APT. Candidații vor depune, conform instrucțiunilor de mai jos, următoarele documente: 1.Curriculum Vitae în format European; 2.Copii ale diplomelor de studii și, după caz, ale altor specializări relevante; 3.Copie act de identitate. 4.Copie documente doveditoare privind experiența profesională (recomandări, listă de proiecte coordonate, extras din Revisal, alte documente neconfidențiale), inlcusiv cea de administrator; 5.DECLARAȚIE privind cazierul judiciar (Formularul 1); 6.DECLARAȚIE privind cazierul fiscal (Formularul 2); 7.Declarație privind adeverința medicală (Formularul 3); 8.DECLARAȚIE privind statutul de independent (Formularul 4); 9.DECLARAȚIE privind conținutul dosarului de candidatură (Formularul 5); 10.DECLARAȚIE privind apartenența la consiliile de administrație (Formularul 6); 11.DECLARAȚIE DE CONSIMȚĂMÂNT (Formularul 7); 12.DECLARAȚIE privind neîncadrarea în situația de conflict de interese (Formularul 8); 13.DECLARAȚIE privind situațiile prevăzute la art.6 din O.U.G. nr.109/2011 (Formularul 9); 14.DECLARAȚIE privind incompatibilitatea potrivit art.30, alin.9 din O.U.G. nr.109/2011 Declarație privind conformitatea cu originalul a documentelor prezentate în copie (Formularul 10); 17.Declarație de intenție, care va exprima motivația candidatului pe baza Scrisorii de așteptări (ulterior, doar pentru candidații selectați pe lista scurtă).Candidații trebuie să depună candidaturile până în data de 11.07.2025 , ora 16:00, ora României. Documentele vor fi depuse la sediul Primăriei Orasului Huedin, adresa Huedin, strada Horea nr.1, judetul Cluj, in plic inchis, cu mentiunea Aplicație pentru poziția de membru în CA SALUBRITERM SERV SRL. Dosarele depuse dupa termenul specificat sau care nu conțin toate documentele solicitate mai sus nu vor fi luate în considerare. Modelele de declarații necesare sunt disponibile online pe site-ul societății sau pe bază de cerere la adresa de email: achizitiipublice@primariahuedin.ro. Candidaturile vor fi depuse în limba română. Candidații selectați pe lista scurta vor fi anunțați despre data și locația la care va avea loc interviul, dupa depunerea Declaratiei de intentie.
|
|

|
|

|

CELE MAI NOI ANUNȚURI
|
IMOBILIARE
|
PROPRIETAR vând teren intravilan (curți-construcții demolabile...
|
IMOBILIARE
|
GARSONIERA 40mp, reabilitata termic, mobilata, termopan,...
|
IMOBILIARE
|
GARSONIERA 40mp, reabilitata termic, mobilata, termopan,...
|
IMOBILIARE
|
GARSONIERA 40mp, reabilitata termic, mobilata, termopan,...
|
PIAŢA MUNCII
|
CLUBUL Copiilor Mun. Dragasani cu sediul în Dragasani, str....
|
PIAŢA MUNCII
|
SPITAL Municipal ,,Dr. Pop Mircea" Marghita cu sediul în...
|
PIAŢA MUNCII
|
LICEUL Tehnologic Octavian Goga,cu sediul în Jibou,...
|
PIAŢA MUNCII
|
ȘCOALA Gimnazială nr. 3 Zimnicea cu sediul în Zimnicea, B-dul...
|
DIVERSE
|
VANZARE IMOBILE SITUATE IN COMPLEXUL PLANORAMA, Bucuresti, str....
|
DIVERSE
|
CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENȚĂ Bădeliță Sarmiza Dorohoi, str....
|
DIVERSE
|
IGNAT Group IPURL cu sediul in...
|
DIVERSE
|
ANUNT SC OMV PETROM S.A. anunță publicul interesat...
|
AUTO
|
CII COMAN AUREL vinde RENAULT MEGANE la licitatie in 03...
|
AUTO
|
SC Besta Slimlife SRL vinde autospeciala Ford Transit...
|
AUTO
|
ÎN data de 16 octombrie 2023, ora 10.00 (pentru...
|
AUTO
|
TMUCB SA vinde: 1.Dacia Duster (2013) 245.000km -3.500;...
|
|

|
|
|