|
|

|
|
adaugă un anunț la această rubrică

|
ANUNT Compania
de Apa Oradea SA cu sediul în Oradea, str. D. Zamfirescu nr. 3 este operator licentiat pentru serviciile cu alimentare cu apa si de canalizare si si-a propus urmatoarele obiective : - Implementarea programelor de investitii cu finantare externa (in special fonduri de coeziune ) si cele din bugetul propriu - Imbunatatirea relatiilor cu clientii si cresterea gradului de satisfactie a acestora - Imbunatatirea eficientei companiei din punct de vedere administrativ , operational , tehnic si financiar - Construirea unei structui integrate pentru asigurarea serviciilor utilitare de apa si de canalizare in Oradeași județul Bihor Societatea este, în proporție de 99,99%, deținută de Municipiul Oradea. Pentru mai multe informații privind compania și activitățile sale, vă rugăm accesați: http://www.apaoradea.ro/. Consiliul de Administratie al S.C. Compania de apa Oradea S.A. , respectand principiile liberei competitii, nediscriminarii, transparentei, asumarii raspunderii si cu luarea in considerare a specificului domeniului de activitate a societatii comerciale, anunta demararea procedurii de selectie pentru urmatoarea pozitie , cu principalele atributii si raspunderi : Director economic 1. Atribuții - răspunde de organizarea contabilității în conformitate cu reglementările legale în vigoare; - răspunde de întocmirea bugetului de venituri și cheltuieli, a bugetului de trezorerie conform Contractului de delegare de gestiune și cu reglementările legale în vigoare, constituirea și gestionarea fondului de întreținere, înlocuire și dezvoltare; - răspunde de îndeplinirea condiționalităților impuse la contractarea împrumuturilor interne și externe; - asigura elaborarea de studii si analize cu privire la profitabilitatea activitatilor, eficienta utilizarii capitalului de lucru, evolutia acumularilor banesti, a structurii cheltuielilor materiale si a altor indicatori economico-financiar; - organizeaza analiza lunara a necesarului de lichiditati si dispune masuri in vederea accelerarii vitezei de rotatie a activelor circulante; - urmareste situatia stocurilor de valori materiale - semneaza alaturi de Directorul General si angajeaza firma in toate operatiunile patrimoniale, avand obligatia de a le refuza pe acelea care contravin dispozitiilor legale; - organizeaza, conduce si controleaza inventarierea generala anuala a patrimoniului - asigură gestionarea eficientă a resurselor materiale și bănești disponibile în concordanță cu strategia Companiei; - urmărește realizarea integrală și la timp a indicatorilor cuprinși în bugetul de venituri si cheltuieli; - coordonează și răspunde de implementarea programelor de investitii cu finanțare externa sau cu finanțare de la buget, surse proprii; - răspunde de respectarea disciplinei financiare, de realizarea indicatorilor de performanță. 2. Beneficii Candidatul selectat va avea un pachet salarial în concordanță cu responsabilitățile funcției de Director economic, în conformitate cu prevederile Legii nr. 111/2016 pentru aprobarea OUG nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice completată și modificată și în limitele maximale aprobate de Adunarea Generală a Acționarilor Societății. 3. Conditii de calificare: - Studii superioare economice de lungă durată; - Vechime în muncă în specialitatea studiilor - în domeniul economic, contabilitate, financiar sau audit de minim 10 ani; - Experiență de minim 5 ani în funcții de management sau de administrare a unor entități juridice publice sau private - Cunoștințe de management specifice companiei si sectorului; - Cunoașterea aprofundata a cadrului legislativ și de reglementare a serviciilor in domeniul alimentarii cu apa și de canalizare; - Experiență în elaborarea/dezvoltarea de strategii corporative și participarea în implementarea unor proiecte de investiții cu finanțare internă și externă reprezintă un avantaj; - Cunoștințe privind sistemul de control financiar intern la entități publice; - Competențe profesionale (planificare strategica, managementul riscului, management de proiect); - Bune competențe interpersonale (imagine, leadership, abilități de comunicare, de susținere argumentată a opiniilor proprii, de negociere, diplomație, orientare spre rezultate, gândire strategică, muncă în echipă); - Nu a fost inițiată și nu se află în desfășurare nicio procedură de natură penală împotriva sa și nu are nicio condamnare penală. 4. Documente necesare depunerii candidaturii: Candidatii vor depune, conform instrucțiunilor de mai jos, următoarele documente: 1. Curriculum vitae în format European insotit de documente doveditoare 2. Cazier judiciar 3. Declarație pe proprie răspundere prin care aplicantul va confirma că nu a fost inițiată și nici nu se află în desfășurare procedură de natură penală împotriva sa 4. Rezultatele demonstrate în activitatea anterioară ( recomandari ) 5. Declarație pe proprie răspundere prin care candidatul este de acord cu utilizarea datelor sale în scopul procesului de recrutare și selecție Numele si prenumele candidatilor, datele personale ale acestora sau orice alte informatii care ar putea sa duca la identificarea lor sau a caror publicare ar putea sa le aduca vreun prejudiciu de orice natura ar fi acesta, au caracter STRICT CONFIDENTIAL si nu vor fi comunicate decat reprezentantilor oficiali ai Societatii. Candidații trebuie să depună dosarele până în data de 09 ianuarie 2026, ora 15.00, ora României , la sediul societatii din Oradea ( secretariat , cam. 1 ), str. Duiliu Zamfirescu nr. 3. Dosarele de candidatură pot fi trimise și prin poștă, cu mențiunea că acestea trebuie să ajungă înainte de data de 9 ianuarie 2026, ora 15.00. Dosarele primite după această dată nu vor fi luate în considerare. Dosarele vor conține obligatoriu dovezi de validitate a informațiilor din CV și referințe despre activitatea derulată (recomandari), în caz contrar nu vor fi luate în considerare. Dovezile de validitate a informatiilor din CV vor fi semnate in nume propriu pentru conformitate cu originalul . Documentele vor fi depuse în plic închis , cu mențiunea: Aplicație pentru poziția Director economic al SC Compania de Apă Oradea SA. Candidaturile vor fi depuse în limba română. După stabilirea listei scurte, candidații declarați admiși vor depune o scrisoare de intenție (maximum 2-3 pagini ); scrisoarea de intenție va fi considerată oferta tehnică (conform OUG 109/2011) și va conține motivația candidatului, obiectivele propuse pe perioada de mandat și argumentarea alegerii sale pentru poziția respectivă. Termenul de depunere este 11 februarie 2026. Interviul va avea loc in data de 12-13 februarie 2026 . Candidații selectați vor fi anuntați telefonic despre ora la care va avea loc interviul.
|
|

|
|

|

|
CELE MAI NOI ANUNȚURI
|
IMOBILIARE
|
VAND teren intravilan curti- constructii, 46.495mp, in...
|
IMOBILIARE
|
PROPRIETAR, vând apartament 2 camere, 58mp, in Ploiesti in Mihai...
|
IMOBILIARE
|
VAND TEREN intravilan în suprafață de 870 mp, situat la...
|
IMOBILIARE
|
ANUNȚ de vânzare. Proprietar particular, persoană...
|
PIAŢA MUNCII
|
ANUNȚ selecție ??" Director General Societatea DRUMURI ȘI...
|
PIAŢA MUNCII
|
LICEUL Tehnologic Sebeș,cu sediul în Sebes, jud.Alba, str.Viilor...
|
PIAŢA MUNCII
|
LICEUL Teoretic Emil Racovita,cu sediul în Baia Mare,...
|
PIAŢA MUNCII
|
ANUNȚ DE SELECȚIE PENTRU OCUPAREA A 3 (TREI) POSTURI DE...
|
DIVERSE
|
Se comunica creditorilor FERDINAND EVENT SRL ca, potrivit...
|
DIVERSE
|
SC GUTENBERG SA Deva, ofera spre vanzare un pachet de...
|
DIVERSE
|
,, Proleader Insolv IPURL, in calitate de administrator...
|
DIVERSE
|
MARKET UNIVERSAL FAM SRL, cu sediul social în București, Sector...
|
AUTO
|
DACIA DUSTER 1.5 dCi Prestige -2018. Vând Duster din 2018,...
|
AUTO
|
CII COMAN AUREL vinde RENAULT MEGANE la licitatie in 03...
|
AUTO
|
SC Besta Slimlife SRL vinde autospeciala Ford Transit...
|
AUTO
|
ÎN data de 16 octombrie 2023, ora 10.00 (pentru...
|
|

|
|
|