POSTEAZĂ ANUNȚ GRATUIT www.bursa.ro  
  IMOBILIARE
  PIAŢA MUNCII
  DIVERSE
VÂNZĂRI  551
CUMPĂRĂRI  495
ANUNŢURI DIVERSE  115
A.G.A  102
LICITAŢII BRM  100
LICITAŢII  100
CITAŢII  100
PIERDERI  100
  AUTO
DIVERSE A.G.A
adaugă un anunț la această rubrică
CONVOCATOR CONSILIUL  DE ADMINISTRATIE al FORAJ SONDE S.A., cu sediul social in Videle, str. Petrolului nr. 16, jud. Teleorman, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului Teleorman sub nr. J1991000202345, CUI: RO 1397872, capitalul social subscris si varsat: 28.316.565 lei ("Societatea"), in conformitate cu prevederile art. 117 din Legea societatilor nr. 31/1990, republicata, cu modificarile ulterioare ("Legea 31/1990"), Legii nr. 24/2017 privind emitenții de instrumente financiare si operațiuni de piață ("Legea 24/2017") si reglementarilor ASF emise in aplicarea acesteia, coroborate cu dispozițiile actului constitutiv al Societății, În contextul strategiei de dezvoltare internațională previzionată de Societate, care vizează consolidarea poziției pe piața europeană, Consiliul de Administrație consideră oportună și necesară accelerarea investițiilor planificate pentru extinderea operațiunilor intr-o prima etapa în Franța și Bulgaria începând cu primul trimestru al anului 2026. Aceste investiții includ: * Înființarea unei societăți de proiect in Franta, respectiv a unei sucursale operaționale în Bulgaria; * Achiziția de echipamente și tehnologii specifice; * Recrutarea și formarea personalului; * Obținerea autorizațiilor și conformarea cu reglementările locale. În urma analizei fluxurilor de numerar și a oportunităților de piață identificate, considerăm că finanțarea parțială a acestui proiect de extindere cu resurse proprii generate din profitul anului 2025 reprezintă cea mai eficientă și prudentă soluție economică. Utilizarea acestor resurse interne reduce dependența de finanțare externă (împrumuturi bancare sau emisiuni de obligațiuni), minimizează costurile financiare asociate și permite o execuție mai rapidă a proiectului. În acest sens, propunem Adunării Generale Ordinare a Acționarilor revocarea punctului 3 ("Art. 3") din Hotărârile AGOA din data de 16 decembrie 2025, în sensul diminuării cuantumului dividendelor care urmează să fie distribuite acționarilor. Această ajustare temporară a politicii de dividend nu afectează angajamentul pe termen lung al Societății față de remunerare a acționarilor, ci dimpotrivă, creează premisele pentru creșterea sustenabilă a valorii companiei și, implicit, pentru dividende mai consistente în anii viitori, prin consolidarea prezenței pe piețe europene cu potențial ridicat de dezvoltare. Vă mulțumim pentru înțelegere și susținere, motiv pentru care CONVOCAM Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Societății ("AGOA") pentru data de 28 Ianuarie 2026, ora 13:00, la adresa Municipiul București, Sector 1, Piața Charles de Gaulle, nr. 4 - 6, etaj 4, la care au dreptul de a participa toti acționarii Societății înregistrați in registrul acționarilor (ținut de Depozitarul Central S.A.) la sfârșitul zilei de 14 Ianuarie 2026, stabilita ca data de referinta ("Data de Referință"). In caz de neîntrunire a cvorumului la prima convocare, o a doua ședință a AGOA se va desfășura in data de 29 Ianuarie 2026, ora 13:00, in același loc si cu aceeași ordine de zi si avand aceeași Data de Referință si Adunarea Generală Extraordinară a Acționarilor Societății ("AGEA") pentru data de 28 Ianuarie 2026, ora 14:00, la adresa Municipiul București, Sector 1, Piața Charles de Gaulle, nr. 4 - 6, etaj 4, la care au dreptul de a participa toti actionarii Societății înregistrați in registrul acționarilor (ținut de Depozitarul Central S.A.) la sfarsitul zilei de 14 Ianuarie 2026, stabilita ca data de referinta ("Data de Referință"). In caz de neîntrunire a cvorumului la prima convocare, o a doua ședință a AGEA se va desfasura in data de 29 Ianuarie 2026, ora 14:00, in același loc si cu aceeași ordine de zi si având aceeași Data de Referință ADUNAREA GENERALĂ ORDINARĂ A ACTIONARILOR AGOA va avea următoarea ordine de zi: 1. Aprobarea revocării deciziei de la punctul 3 ("Art. 3") din Hotărârile Adunării Generale Ordinare a Acționarilor Societății din data de 16 decembrie 2025, care prevedea: "Cu un numar de 10.090.175 voturi valabile "pentru" (adica 99,9694% din voturile exprimate), reprezentand 89,0837% din capitalul social total si cu un numar de 3.090 voturi valabile ,,abtinere", se aproba repartizarea profitului net la 30.09.2025, in valoare de 12.500.064 lei, ca dividende". 2. In ipoteza aprobării punctului 1 de pe ordinea de zi, se aproba modificarea deciziei de la punctul 4 ("Art. 4") din Hotărârile Adunării Generale Ordinare a Acționarilor Societății din data de 16 decembrie 2025, in după cum urmează: Aprobarea distribuirii unui dividend brut de 2.6174 Lei pe acțiune, însemnând un profit total net de 29.646.311 Lei din alte rezerve (schimbare destinație profit reinvestit ani anteriori). 3. In ipoteza aprobării punctelor 1 si 2 de pe ordinea de zi - se reconfirma decizia de la punctul 9 ("Art. 9") din Hotărârile Adunării Generale Ordinare a Acționarilor Societății din data de 16 decembrie 2025, astfel: "se aproba data de 13.01.2026 ca data de inregistrare, respectiv de identificare a actionarilor Societatii asupra carora se rasfrang efectele prezentei hotarari, respectiv a datei de 12.01.2026 ca "Ex-date", si a datei de 30.01.2026 ca data a platii dividenelor distribuite prin prezenta hotarare.". 4. Mandatarea Consiliului de Administrație și individual a membrilor acestuia, cu posibilitatea de substituire, pentru a acționa pe seama Societății, de a efectua si îndeplini oricare si toate formalitățile necesare legate de aducerea la îndeplinire a hotărârilor adoptate, precum si înregistra la Oficiul Registrului Comerțului si publica la autoritățile competente hotărârile adoptate de Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor. ADUNAREA GENERALĂ EXTRAORDINARĂ A ACTIONARILOR AGEA va avea următoarea ordine de zi: 1. Aprobarea înființării unei subsidiare în Franța - societate fiică cu răspundere limitata având ca asociat unicSocietatea. Denumirea subsidiarei - societate fiică - ar putea fi "FORAJ SONDE SaRL" urmând ca denumirea sub care se va înregistra efectiv, va fi acesta sau similara, conform disponibilității denumirii si rigorilor reglementarilor franceze aplicabile. 2. Aprobarea înființării unei sucursale in Bulgaria - entitate fara personalitate juridica distincta de Societate, cu rol de sediu permanent. Societatea raspunde integral si nelimitat cu intreg patrimoniul pentru obligațiile sucursalei (nu există separare de răspundere). Sucursala va avea sediul in Sofia, iar denumirea sucursalei va fi trebui sa reflecte sediul acesteia, precum "FORAJ SONDE S.A. sucursala Sofia", urmând ca denumirea sub care se va înregistra va fi acesta sau similara, conform disponibilității denumirii si rigorilor reglementarilor bulgare aplicabile. 3. Aprobarea împuternicirii consiliului de administrație pentru negocieri cu instituții financiare pentru investiții, opțiuni de finanțare sau creditare in Romania sau in afara tarii, pentru Romania in special, dara fără a se limita la băncile: Banca Transilvania, BRD Groupe Societe Generale, Vista Bank, Raiffeisen Bank, Unicredit Bank. 4. Aprobarea solicitărilor de împrumuturi la alte bănci. 5. Aprobarea actualizarea persoanelor in corespondenta cu băncile, inclusiv transmiterea unor informări privind încetarea calității de persoana împuternicită a d-lui Raicu Sever Florian si adăugarea d-lui Popescu Mădălin născut la data de 9.06.1972 in Alexandria. Documentele ce fac obiectul ordinii de zi vor fi puse la dispoziția acționarilor la sediul Societății din Videle, str. Petrolului nr.16, jud. Teleorman sau pe pagina de internet https://fsv.ro/, începând cu data de 29 Decembrie 2025. a) Dreptul acționarilor de a solicita introducerea unor noi puncte pe ordinea de zi si de a prezenta proiecte de hotarari pentru punctele existente sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi Acționarii reprezentând, individual sau împreună, cel puțin 5% din capitalul social al Societății, au dreptul, in condițiile legii, sa solicite introducerea de noi puncte pe ordinea de zi a AGOA si AGEA, precum si sa prezinte proiecte de hotărâri pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a acestora. Fiecare nou punct propus trebuie sa fie însoțit de o justificare sau de un proiect de hotărâre propus spre aprobarea adunării. Solicitarile de introducere de noi puncte pe ordinea de zi a AGOA si/sau AGEA si/sau proiectele de hotarari pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi vor fi transmise pentru a fi înregistrate la registratura Societății pana cel târziu in data de 08 Ianuarie 2026, ora 12:00, menționând pe plic in clar "Pentru Adunarea Generala Ordinara / Extraordinara a a Acționarilor din data de 28 Ianuarie 2026/ 29 Ianuarie 2026" sau pot fi transmise prin e-mail cu semnătură electronica avansata, conform Legii nr. 214/2024 privind utilizarea semnăturii electronice, a mărcii temporale si prestarea serviciilor de incredere bazate pe acestea, la adresa: office@fsv.ro, menționând la subiect "Pentru Adunarea Generala Ordinara / Extraordinara a a Acționarilor din data de 28 Ianuarie 2026/ 29 Ianuarie 2026". Pentru exercitiul valid al drepturilor menționate mai sus, acționarii vor transmite Societății extrasul de cont emis de Depozitarul Central S.A., din care rezulta calitatea de actionar si numarul de acțiuni detinute. In masura in care solicitarea de completare a ordinii de zi intruneste toate conditiile legale, Consiliul de Administratie va retransmite convocarea cu ordinea de zi completata, folosind aceeasi procedura ca si cea utilizata pentru ordinea de zi anterioara, cu cel putin 10 zile inainte de data stabilita pentru AGOA si AGEA, si in toate cazurile inainte de Data de Referință. b) Dreptul acționarilor de a adresa întrebări referitoare la ordinea de zi Orice acționar interesat are dreptul de a adresa întrebări privind punctele de pe ordinea de zi a AGOA si AGEA. Intrebarile vor fi transmise pentru a fi înregistrate la registratura Societății până cel târziu in data de 26 Ianuarie 2026, ora 12:00, menționând pe plic in clar "Pentru Adunarea Generala Ordinara / Extraordinara a Acționarilor din data de 28 Ianuarie 2026 / 29 Ianuarie 2026" sau pot fi transmise prin e-mail cu semnătură electronica avansata, conform Legii nr. 214/2024 privind utilizarea semnăturii electronice, a mărcii temporale si prestarea serviciilor de incredere bazate pe acestea, la adresa: office@fsv.ro, menționând la subiect "Pentru Adunarea Generala Ordinara / Extraordinara a Acționarilor din data de 28 Ianuarie 2026/ 29 Ianuarie 2026". Societatea va raspunde la intrebarile adresate de actionari in cadrul AGOA respectiv AGEA, dupa caz, si/sau prin postarea raspunsului pe website-ul Societății https://fsv.ro/. Dreptul de a adresa întrebări si obligatia Societății de a raspunde vor fi conditionate de protejarea confidentialitatii si a intereselor Societății. Pentru exercitiul valid al drepturilor menționate mai sus, acționarii vor transmite Societății extrasul de cont emis de Depozitarul Central S.A., din care rezulta calitatea de actionar si numarul de acțiuni detinute. c) Dreptul acționarilor de a participa la AGOA si/sau AGEA La AGOA si/sau AGEA sunt îndreptățiți sa participe si isi pot exercita dreptul de vot numai acționarii înregistrați in registrul acționarilor Societății la Data de Referință, conform prevederilor legale si ale Actului Constitutiv, personal (prin reprezentanții legali) sau prin reprezentant (pe baza de împuternicire speciala/ generala sau declaratie pe proprie raspundere data de custode), in conformitate cu dispozițiile legale sau, inainte de AGOA si/sau AGEA, prin corespondenta (pe baza de Buletin de vot prin corespondenta). Accesul si/sau votul prin corespondenta al acționarilor îndreptățiți sa participe la AGOA si/sau AGEA este permis prin simpla proba a identitatii acestora facuta, in cazul acționarilor persoane fizice, cu actul de identitate (carte de identitate, pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/ permis de sedere pentru cetatenii straini) si, in cazul persoanelor juridice, cu actul de identitate al reprezentantului legal (carte de identitate pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/ permis de sedere pentru cetatenii straini) si certificat constatator eliberat de Registrul Comerțului sau un alt act emis de o autoritate competenta, in care actionarul este înmatriculat legal, conform legislației in vigoare. Reprezentantii acționarilor persoane fizice vor fi identificati pe baza actului de identitate (carte de identitate pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/ permis de sedere pentru cetatenii straini), insotit de imputernicirea speciala/ generala semnata de către actionarul persoana fizica sau declaratia pe proprie raspundere data de custode si semnata de reprezentantul legal al acestuia. Reprezentantii acționarilor persoane juridice isi vor dovedi calitatea pe baza actului de identitate (carte de identitate pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/permis de sedere pentru cetatenii straini), insotit de imputernicirea speciala/generala semnata de reprezentantul legal al persoanei juridice respective sau declaratia pe proprie raspundere data de custode si semnata de reprezentantul legal al acestuia si certificat constatator eliberat de Registrul Comerțului sau un alt act emis de o autoritate competenta, in care actionarul este înmatriculat legal, conform legislației in vigoare. Calitatea de acționar, precum si, in cazul acționarilor persoane juridice sau a entitatilor fara personalitate juridica, calitatea de reprezentant legal se constata in baza listei acționarilor Societății de la Data de Referință, emisa de Depozitarul Central S.A. d) Împuterniciri Daca acționarul este reprezentat de o alta persoana, reprezentantul va prezenta împuternicire speciala/ generala, semnata de actionarul persoana fizica sau reprezentantul legal al persoanei juridice, actul de identitate al reprezentantului si dovada calitatii de reprezentant legal al semnatarului imputernicirii, in conditiile legislatiei in vigoare. Inainte de prima lor utilizare, împuternicirile generale se vor depune/expedia, în copie, cuprinzând mențiunea conformității cu originalul sub semnătură reprezentantului, astfel încât acestea să fie înregistrate ca primite la registratura Societății până cel târziu in data de 26 Ianuarie 2026, ora 12:00, menționând pe plic in clar "Pentru Adunarea Generala Ordinara / Extraordinara a Acționarilor din data de 28 Ianuarie 2026 / 29 Ianuarie 2026", sub sanctiunea pierderii exercitiului dreptului de vot in adunarea generala, conform prevederilor legi. Împuternicirile generale în copie certificată vor fi reținute de Societate, făcându-se mențiune despre acestea în procesul-verbal al adunării generale. Împuternicirile generale sunt valabile pentru o perioadă care nu va putea depăși 3 ani. Pentru validitatea mandatului, mandatarul trebuie să aibă calitatea fie de intermediar (în conformitate cu prevederile art. 2 alin. 1 pct. 20 din Legea nr. 24/2017), fie de avocat, iar acționarul este client al acestora. Împreună cu împuternicirea generală, acționarii vor transmite Societății și dovada că mandatarul are calitatea fie de intermediar (în conformitate cu prevederile art. 2 alin. 1 pct. 20 din Legea nr. 24/2017), fie de avocat, iar acționarul este client al acestora. Incepand cu data de 29 Decembrie 2025, formularele de împuterniciri speciale se pot obtine de la sediul Societății in zilele lucratoare, intre orele 9:00-15:00, sau de pe website-ul Societății https://fsv.ro/. Procurile speciale vor trebui să cuprindă informațiile prevăzute în formularul de procură specială pus la dispoziție de Societate, cu precizarea votului pentru fiecare punct de pe ordinea de zi. Dupa completare si semnare, un exemplar al imputernicirii speciale va fi transmis pentru a fi inregistrat la registratura Societății până cel tarziu in data de 26 Ianuarie 2026, ora 12:00, menționând pe plic in clar "Pentru Adunarea Generala Ordinara a Acționarilor din data de 28 Ianuarie 2026/ 29 Ianuarie 2026", sub sanctiunea pierderii exercitiului dreptului de vot in adunarea generala, conform prevederilor legii. Atat imputernicirile generale, cat si cele speciale, pot fi transmise si prin e-mail cu semnătură electronica avansata, conform Legii nr. 214/2024 privind utilizarea semnăturii electronice, a mărcii temporale si prestarea serviciilor de incredere bazate pe acestea, la adresa office@fsv.ro. Mandatarul nu poate fi substituit de o alta persoana. Daca mandatarul este o persoana juridica, aceasta poate sa isi exercite mandatul primit prin intermediul oricarei persoane ce face parte din organul de administrare sau conducere sau dintre angajații sai, imputerniciti in acest sens. Verificarea si validarea imputernicirilor depuse la Societate se va face de către secretarii tehnici desemnati potrivit legii, acestia urmand a păstra in siguranta înscrisurile. d) Buletinele de vot prin corespondenta Buletinele de vot prin corespondenta trebuie sa aiba formatul pus la dispozitie de Societate si sa contina instructiuni specifice pentru fiecare punct de pe ordinea de zi (adica vot "Pentru", vot "Impotriva", respectiv mentiunea "Abtinere"). Votul prin corespondenta poate fi exprimat prin Buletinul de vot prin corespondenta de către reprezentantul actionarului, numai in situatia in care acesta: - a primit din partea actionarului pe care il reprezinta o împuternicire speciala/ generala, care se depune la Societate in forma prevazuta de reglementarile legale si termenul precizat in convocator sau - reprezentantul este o institutie de credit care presteaza servicii de custodie, acesta putand vota exclusiv in conformitate si in limita instructiunilor primite de la clientii sai avand calitatea de actionari la Data de Referință. Calitatea de actionar, precum si, in cazul acționarilor persoane juridice sau a entitatilor fara personalitate juridica, calitatea de reprezentant legal al acționarilor persoane juridice se constata in baza listei acționarilor Societății de la Data de Referință, emisa de Depozitarul Central S.A. Buletinul de vot prin corespondenta si documentele aferente vor fi transmise pentru a fi înregistrate la registratura Societăți până cel târziu in data de 26 Ianuarie 2026, ora 12:00, menționând pe plic in clar "Pentru Adunarea Generala Ordinara a Acționarilor din data de 28 Ianuarie 2026/ 29 Ianuarie 2026", sub sanctiunea pierderii exercitiului dreptului de vot in adunarea generala, conform prevederilor legii. Buletinele de vot prin corespondenta pot fi transmise si prin e-mail cu semnătură electronica avansata, conform Legii nr. 214/2024 privind utilizarea semnăturii electronice, a mărcii temporale si prestarea serviciilor de incredere bazate pe acestea, la adresa office@fsv.ro. Centralizarea, verificarea si tinerea evidentei Buletinelor de vot prin corespondenta se va face de către secretarii tehnici desemnati potrivit legii, acestia urmand a păstra in siguranta înscrisurile, precum si confidențialitatea voturilor astfel exprimate, pana la momentul supunerii la vot a subiectelor corespunzătoare aferente ordinii de zi. e) Dispozitii generale Documentele prezentate intr-o limba straina, alta decat limba engleza (cu exceptia actelor de identitate valabile pe teritoriul Romaniei) vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat, in limba romana. In situatia in care la data de 28 Ianuarie 2026 nu se intruneste cvorumul necesar desfasurarii in conditiile legii a lucrarilor AGOA acestea se vor desfasura la a doua convocare, in data de 29 Ianuarie 2026, in locul si la ora indicata pentru prima convocare, cu aceeasi ordine de zi. Informatii suplimentare se pot obtine zilnic, intre orele 10:00-14:00 de la sediul Societății, dupa data aparitiei prezentului convocator in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a, la telefon 0744.490.146. Președintele Consiliului de Administrație Adrian CREȚOIU
CELE MAI NOI ANUNȚURI
IMOBILIARE   VAND teren intravilan curti- constructii, 46.495mp, in...  
IMOBILIARE   PROPRIETAR, vând apartament 2 camere, 58mp, in Ploiesti in Mihai...  
IMOBILIARE   VAND TEREN intravilan în suprafață de 870 mp, situat la...  
IMOBILIARE   ANUNȚ de vânzare. Proprietar particular, persoană...  
PIAŢA MUNCII   ANUNȚ DE SELECȚIE A.S.P.L. Sulina S.R.L. anunță...  
PIAŢA MUNCII   ANUNȚ PUBLIC de recrutare pentru poziția de Administrator al...  
PIAŢA MUNCII   ANUNȚ PUBLIC de recrutare pentru poziția de Administrator al...  
PIAŢA MUNCII   ANUNȚ DE SELECȚIE SALUBPREST HUNEDOARA S.R.L. anunță...  
DIVERSE   CONVOCATOR CONSILIUL DE ADMINISTRATIE al FORAJ SONDE S.A., cu sediul...  
DIVERSE   CONCESIONARE DOMENIU PRIVAT 1. Informații generale privind...  
DIVERSE   ANUNȚ PENTRU SUPRAOFERTARE COMPANIA NAȚIONALĂ A METALELOR...  
DIVERSE   “NOTA de informare / Bursa FDI Transilvania, Societatea...  
AUTO   DACIA DUSTER 1.5 dCi Prestige -2018. Vând Duster din 2018,...  
AUTO   CII COMAN AUREL vinde RENAULT MEGANE la licitatie in 03...  
AUTO   SC Besta Slimlife SRL vinde autospeciala Ford Transit...  
AUTO   ÎN data de 16 octombrie 2023, ora 10.00 (pentru...  

Imobiliare Vânzări | Imobiliare Cumpărări | Imobiliare Închirieri Oferte | Imobiliare Închirieri Cereri | Imobiliare Schimburi | Servicii Firme | Servicii Particulari | Oferte Locuri Muncă | Cereri Locuri Muncă | Propuneri Afaceri | Traduceri | Meditaţii | Vânzări | Cumpărări | Anunţuri Diverse | A.G.A | Licitaţii BRM | Licitaţii | Citaţii | Pierderi | Auto Vânzări | Auto Cumpărări | Auto Transporturi
Copyright © 2025 SC Meta Ring SRL. Toate drepturile rezervate
...