
|
1.INFORMAȚII generale
privind autoritatea contractantă,în special denumirea, C.I.F.,adresa, /fax și/sau email,persoană de contact:-Orasul Azuga, Azuga, Independentei nr.10A, jud.Prahova, 0244326300, fax-0244326330, email:contact@primariaazuga.ro, Persoana de contact:Tudor Ovidiu. 2.Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică,în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat:-Teren intravilan, situat în orșul Azuga, str.Parcului, FN,în suprafață de 45,00mp, aparținând domeniului privat,al orașului Azuga,cu destinatia cultură-grădină. -Teren intravilan, situat în orașul Azuga, str.Prahovei, FN,în suprafață de 75,00mp, aparținând domeniului privat,al orașului Azuga,cu destinația cultură-grădină. Inchirierea se face conform art.333, art.335 din O.U.G.57/2019 si conform H.C.L.nr.118/31.10.2025 și nr.119/31.10.2025. 3.Informații privind documentația de atribuire:-se regăsesc în caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar,al documentației de atribuire:-documentația de atribuire se poate ridica,de la secretariatul Orașului Azuga,sau pe email,la adresa:contact@primariaazuga.ro. 3.2.Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției,de la care se poate obține un exemplar,din documentația de atribuire:-Biroul Tehnic,al Orașului Azuga,oraș Azuga, str.Independenței, nr.10A, jud.Prahova. 3.3.Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar,unde este cazul,potrivit prevederilor O.U.G.nr.57/2019 privind Codul administrativ:-100 lei,se poate achita,cu numerar,la casieria Orașului Azuga sau în contul nr.RO91TREZ52921360250XXXXX deschis la Trezoreria Bușteni, C.U.I.2843850. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificărilor:-20/11/2025, ora 15,00. 4.Informații privind ofertele:-4.1.Data-limită de depunere a ofertelor:-02/12/2025, ora 12,00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele:-Secretariatul Orașului Azuga,oraș Azuga,str.Independenței, nr.10A, jud.Prahova. 4.3.Nr.de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă:-un exemplar original,într-un plic sigilat. 5.Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor:-03/12/2025, ora 11,00,la sediul Orașului Azuga,oraș Azuga, str.Independenței, nr.10A, jud.Prahova. 6.Denumirea, adresa, telefon și/sau email,ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței:-Tribunalul Prahova, mun.Ploiesti, str.Văleni, nr.44, jud.Prahova, 0244544781, fax-0244529107, e-mail:tr-ph-contencios@just.ro 7.Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate,în vederea publicării:-05/11/2025.
|
|

|