
|
ANUNȚ DE
PARTICIPARE LA LICITAȚIA PUBLICĂ pentru închirierea unor terenuri proprietate publică a orașului Breaza 1.Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Orașul Breaza, Cod fiscal: 2845486, str. Republicii, nr. 82B, cod 105400, Breaza, județul Prahova, telefon: 0244-340508, Fax: 0244-340428, email:contact@primariabreaza.ro, persoana de contact Ramona Marin, 0244/340508. 2.Informații generale privind obiectul închirierii, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: Terenurile care fac obiectul închirierii sunt situate în orașul Breaza astfel: teren în suprafață de 2208 mp, str. 1 Mai, fn, CF 29623; teren în suprafață de 2091 mp, str. Ocinei, fn, CF 29758, teren în suprafață de 578 mp, str. Drum Nou, fn, CF 32165. Terenurile aparțin domeniului privat al orașului Breaza, iar închirierea se realizează conform H.C.L. nr. 26 din 26 februarie 2025, H.C.L. 64 din 28 mai 2025 și conform art.333, art.335 din O.U.G. 57/2019 3.Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: în baza unei solicitări scrise depuse la sediul orașului Breaza. 3.2.Denumirea și adresa serviciului/compartimentului din cadrul autorității contractante, de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Serviciul AP-PFNI-A, etaj 2, camera 5, din cadrul orașului Breaza. 3.3.Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul: 16 lei și poate fi achitat în numerar la casieria unității. 3.4.Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 10/12/2025, ora 12.00 4.Informații privind ofertele: 4.1.Data limită de depunere a ofertelor: 17/12/2025, ora 12.00 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Orașul Breaza, str. Republicii, nr. 82B, cod 105400, județul Prahova, la registratură 4.3.Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar original 5.Data și locul la care se va desfășura sedința publică de deschidere a ofertelor: 17/12/2025, ora 13.00, Orașul Breaza, str. Republicii, nr. 82B, județul Prahova 6.Denumirea, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Judecătoria Câmpina, str. 1 Decembrie 1918, nr. 14, Câmpina, Prahova, cod 105600, telefon: 0244/333045, fax: 0244/372222, email: jud.campina@just.ro. 7.Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 26/11/2025.
|
|

|