|
|
adaugă un anunț la această rubrică
|
ANUNȚ de
recrutare pentru membru în Consiliul de Administrație al Societății Administrația Domeniului Public SA Procedura de selecție a membrilor Consiliului de Administrație al Societății Administrația Domeniului Public SA este dezvoltată în acord cu prevederile OUG nr.109/2011 privind guvernanța corporativă a intreprinderilor publice, precum și cu prevederile Hotărârii de Guvern nr. 639/2023 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare prevederilor din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 109/2011, Legea nr. 31/1990 a societatilor, republicata, cu modificările și completările ulterioare, cele ale Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și Actul Constitutiv al Societății Administrația Domeniului Public SA. Următoarele rezultate strategice sunt așteptate a fi atinse în următorii patru ani de către membrii CA ADP SA: 1. Preocuparea permanentă pentru îmbunătățirea condițiilor oferite clienților noștri, retehnologizarea echipamentelor utilizate 2. Asigurarea capacității de plată a datoriilor curente 3. Reducerea cuantumului creantelor 4. Menținerea și eficientizarea costurilor 5. Menținerea unei politici de dividende sustenabile 6. Asigurarea unui consum sustenabil de resurse 7. Menținerea gradului actual de satisfacție al clienților Principalele atribuții și responsabilități ale membrilor CA sunt: - Să reprezinte Societatea în raporturile cu terții și în fața oricăror autorității ale Statului Român, în limita împuternicirilor - Să își exercite mandatul încredințat personal și cu loialitate, competență și cu diligența unui profesionist - Să îndeplinească obiectivele și criteriile de performanță stabilite de către AGA, după caz. - Să își folosească toată priceperea, experiența și toate mijloacele ce-i vor fi puse la dispoziție de către Societate, în vederea conducerii activității acesteia astfel încât să ajungă la îndeplinirea prevederilor din bugetul de venituri și cheltuieli aprobat de către AGA. - Să informeze lunar CA, printr-un raport scris, cu privire la activitatea de conducere operativă a Societății desfășurată pe perioada precedentă - Să formuleze propuneri adresate CA referitoare la programul anual de activitate și la strategia de perspectivă a Societății, după caz. CONDIȚIILE GENERALE MINIME OBLIGATORII CARE VOR FI ÎNDEPLINITE DE MEMBRII CONSILIULUI SUNT URMĂTOARELE: Studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalent; Experiență profesională relevantă și adecvată funcției pentru care candidează pe un post care a necesitat studii superioare de cel puțin 7 ani; Experiență relevantă de conducere/administrare a întreprinderilor publice, private sau regii autonome; Cunoașterea limbii române (scris și vorbit) și cetățenia română sau cetățenia altor state UE, cu condiția să aibă domiciliul în România; Capacitatea deplină de exercițiu; Fără înscrisuri în cazierul judiciar; Fără înscrisuri în cazierul fiscal; Să nu se afle în conflict de interese care să îl/o facă incompatibil/ă cu exercitarea funcției de membru în Consiliul de Administrație al ADP S.A.; Să nu fie destituit/ă dintr-o funcție publică, să nu îi fi fost revocat mandatul de administrator sau director pentru neîndeplinirea indicatorilor de performanță, sau să nu-i fi încetat contractul individual de muncă din motive disciplinare în ultimii 5 ani; Nu pot fi administratori persoanele care, potrivit legii, sunt incapabile ori care au fost condamnate pentru infracțiuni contra patrimoniului prin nesocotirea încrederii, infracțiuni de corupție, delapidare, infracțiuni de fals în înscrisuri, evaziune fiscală, infracțiuni prevăzute de Legea nr. 129/2019 pentru prevenirea și sancționarea spălării banilor, precum și pentru instituirea unor măsuri de prevenire și combatere a finanțării terorismului, republicată, cu modificările ulterioare; Candidații căutați vor avea următoarele competențe: - competențe de leadership și management - capacitate de a lua decizii si de a-și asuma responsabilitatea; - capacitate antreprenorială și caracter inovativ; - abilitatea de gestionare a conflictelor; - abilitatea de a lucra în echipă, dar și de a relaționa cu toate categoriile de stakeholderi Etapele procesului de Recrutare și selecție sunt următoarele: 1. Depunerea dosarelor 2. Evaluarea dosarelor ??" doar dosarele complete vor fi luate în considerare pentru Lista lungă 3. Comunicarea candidaților selectați pentru Lista scurtă 4. Depunerea decalarației de intenție 5. Interviul final (cu reprezentanții societății, ai APT și reprezentantul expertului independent) 6. Comunicarea rezultatelor finale. Candidații vor depune, conform instrucțiunilor de mai jos, următoarele documente: 1. Curriculum Vitae în format European 2. Copii ale diplomelor de studii și, după caz, ale altor specializări relevante. 3. Copie act de identitate. 4. Copie documente doveditoare privind experiența profesională (recomandări, listă de proiecte coordonate, alte documente neconfidențiale). 5. Declarație privind cazierul judiciar (Formularul 1) 6. Declarație privind cazierul fiscal (Formularul 2) 7. Declarație privind adeverința medicală (Formularul 3) 8. Declarație privind statutul de independent (Formularul 4) 9. Declarație privind conținutul dosarului de candidatură (Formularul 5) 10. Declarație privind apartenența la consiliile de administrație (Formularul 6) 11. Declarație de consimțământ (Formularul 7) 12. Declarație privind neîncadrarea în situația de conflict de interese (Formularul 8) 13. Declarație privind situațiile prevăzute la art. 6 din O.U.G. nr. 109/2011 (Formularul 9) 14. Declarație privind incompatibilitatea potrivit art. 30, alin.9 din O.U.G. nr. 109/2011 15. Declarație de intenție, care va exprima motivația candidatului pe baza Scrisorii de așteptări (ulterior, doar pentru candidații selectați pe lista scurtă). Candidații trebuie să depună candidaturile până în data de 23.01.2025, ora 16:00, ora României. Documentele vor fi transmise prin email (la adresa office@romarketing.ro) cu titlul Aplicație pentru poziția de membru în CA ADP SA. Documentele în format electronic ajunse după data și ora menționate nu vor fi luate în considerare. În cazul în care aplicația nu conține toate documentele solicitate mai sus, candidatura nu va fi luată în considerare. Modelele de declarații necesare sunt disponibile online pe site-ul societății sau pe bază de cerere la adresa office@romarketing.ro. Candidaturile vor fi depuse în limba română. Candidații selectați vor fi anunțați despre data și locația la care va avea loc interviul.
|
|
|
|
|
CELE MAI NOI ANUNȚURI
|
IMOBILIARE
|
TEREN intravilan Racari 2700mp intravilan Pret 11 euro/ mp Tel....
|
IMOBILIARE
|
TEREN intravilan Racari 2700mp intravilan Pret 11 euro/ mp Tel....
|
IMOBILIARE
|
TEREN intravilan Racari 2700mp intravilan Pret 11 euro/ mp Tel....
|
IMOBILIARE
|
TEREN intravilan Racari 2700mp intravilan Pret 11 euro/ mp Tel....
|
PIAŢA MUNCII
|
ANUNȚ de recrutare pentru membru în Consiliul de...
|
PIAŢA MUNCII
|
ANUNȚ de recrutare pentru membru în Consiliul de...
|
PIAŢA MUNCII
|
ANUNȚ Consiliul local al orașului Vălenii de Munte, județul...
|
PIAŢA MUNCII
|
GRĂDINIȚA nr.168, cu sediul în București, Șos.Viilor nr.99,...
|
DIVERSE
|
LICHIDATOR MASTER CONSULTING I.P.U.R.L., cu sediul in Iasi, Str....
|
DIVERSE
|
PUBLICAȚIE de vânzare. Alfa & Omega Insolv IPURL, lichidator,...
|
DIVERSE
|
Alfa & Omega Insolv IPURL lichidator judiciar,...
|
DIVERSE
|
B & B INSOLVENCY SOLUTIONS I.P.U.R.L., cu sediul în...
|
AUTO
|
CII COMAN AUREL vinde RENAULT MEGANE la licitatie in 03...
|
AUTO
|
SC Besta Slimlife SRL vinde autospeciala Ford Transit...
|
AUTO
|
ÎN data de 16 octombrie 2023, ora 10.00 (pentru...
|
AUTO
|
TMUCB SA vinde: 1.Dacia Duster (2013) 245.000km -3.500;...
|
|
|
|
|