|

|
adaugă un anunț la această rubrică

|
ANUNȚ privind
selecția a 5 (cinci) membrii în Consiliul de Administrație la Societatea PIEȚE PREST S.A. Autoritatea Publică Tutelară, împreună cu expertul independent selectat SC ARC CONSULTING SRL, anunță începerea procesului de selecție pentru 5 (cinci) poziții de membru în Consiliul de Administrație la Societatea PIEȚE PREST S.A. Această procedură de selecție se derulează în conformitate cu prevederile Ordonanței de urgență a Guvernului nr.109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare și din normele metodologice de aplicare a OUG nr.109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare, aprobate prin HG nr.639/2023. Etapele de desfășurare a procesului de recrutare și selecție sunt: 1.Evaluarea prealabilă a dosarelor de candidatură (solicitare clarificări/interviu preliminar). 2.Evaluarea finală a candidaților selectați în lista scurtă (solicitare declaratie de intentie și interviu). 1.CONDIȚII DE PARTICIPARE. Având în vedere poziționarea strategică a Societății PIEȚE PREST S.A. membrii Consiliului de Administrație trebuie să satisfacă următoarele cerințe contextuale: 1.să aibă o bună viziune asupra rolului companiei, asupra poziționării acesteia în piață, asupra constrângerilor cu care aceasta se confruntă; 2.să aibă capacitatea de a identifica și operaționaliza rapid soluții optime care să răspundă în mod eficient constrângerilor tehnice, financiare, economice și sociale cu care se confruntă compania; 3.să aibă capacitatea de a analiza mai întâi situații diverse, apoi de a lua decizii corecte în timp util; 4.să fie capabili, ca prin măsurile și acțiunile potrivite, să inspire întregii organizații dorința de a depune eforturile necesare pentru atingerea obiectivelor strategice; 5.să aibă capacitatea de a instaura o cultură organizațională bazată pe înțelegerea și satisfacerea nevoilor clienților, pe calitate și performanță. Criterii de selecție obligatorii pentru fiecare candidat: a)studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență în domeniul științelor inginerești, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al societății; b)minim 7 ani experiență în domeniul științelor inginerești, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al societății; c)experiență în funcții de conducere/administrare societăți sau regii autonome, relevantă. Se vor aplica candidaților și criteriile de selecție referitoare la: -Numărul de funcționari publici. Nu pot fi numiți mai mult de un membru din rândul funcționarilor publici sau al altor categorii de personal din cadrul autorității publice tutelare ori din cadrul altor autorități sau instituții publice; -Gradul de indepedență. Majoritatea membrilor consiliului de administrație este formată din administratori neexecutivi și independenți, în înțelesul art.138^2 din Legea nr.31/1990, republicată, cu modificările și completările ulterioare. Funcționarii publici, înalții funcționari publici, precum și alte categorii de personal din cadrul autorității publice tutelare ori din cadrul altor autorități sau instituții publice nu pot fi considerați independenți; -Criteriul de gen. Stabilirea numărului de membri ai consiliului de administrație se face cu respectarea principiilor prevăzute de Legea nr.202/2002, republicată, cu modificările și completările ulterioare, astfel încât cel puțin o treime din totalul administratorilor să fie femei și cel puțin o treime din totalul administratorilor să fie bărbați; consiliul de administrație nu poate fi format în exclusivitate din persoane de același gen; -Numărul de mandate. O persoană fizică poate exercita concomitent cel mult 2 mandate de membru al consiliului de administrație și/sau de membru al consiliului de supraveghere în întreprinderi publice al căror sediu se află pe teritoriul României. Această prevedere se aplică în aceeași măsură persoanei fizice reprezentant al unei persoane juridice administrator sau membru al consiliului de supraveghere, precum și persoanei juridice numite administrator. Autoritatea publică tutelară poate stabili ca pe durata mandatului său administratorul unei întreprinderi publice să poată face parte dintr-un singur consiliu de administrație și/sau consiliu de supraveghere. Condițiile minime obligatorii care vor fi îndeplinite de membrii Consiliului de Administrație al Societății PIEȚE PREST S.A. sunt următoarele: a)Are cetățenie română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România; b)Cunoaște limba română (scris și vorbit); c)Are capacitate deplină de exercițiu; d)Are o stare de sănătate corespunzătoare funcției pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberată de medicina muncii sau medic de familie; e)Nu a fost destituit dintr-o funcție din cadrul unor instituții publice și/sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 5 ani; f)Nu a fost revocat din funcția de administrator/director în ultimii 5 ani, pentru motive prevăzute de legislația corporativă; g)Nu are înscrieri în cazierul judiciar și fiscal; h)Nu a fost începută urmărirea penală pentru infracțiunile prevăzute la art.6 din Legea societăților nr.31/1990, republicată, cu modificările și completările ulterioare, pentru infracțiuni contra patrimoniului prin nesocotirea încrederii, infracțiuni de corupție, delapidare, fals în înscrisuri, evaziune fiscală, infracțiuni prevăzute de Legea nr. 129/2019 pentru prevenirea și sancționarea spălării banilor; i)Nu a făcut poliție politică, așa cum este definită prin lege - declarație pe propria răspundere; j)Nu se află într-una din situațiile prevăzute de art.88 din Legea nr.161/2003 privind unele măsuri pentru asigurarea transparenței în exercitarea demnităților publice, a funcțiilor publice și în mediul de afaceri, prevenirea și sancționarea faptelor de corupție, precum și cele referitoare la conflictul de interese și a statutului societății cu poziția de administrator al Societății PIEȚE PREST S.A.; k)Nu face parte din mai mult de 2 consilii de administrație ale unor regii autonome sau societăți comerciale, conform art.33 din O.U.G. nr.109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice cu completările și modificările ulterioare, aprobată prin Legea nr.111/2016; l)Îndeplinește criteriile cerute conform prevederilor H.G. nr.639/2023 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a unor prevederi din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice. Candidatul trebuie să îndeplinească următoarele condiții specifice postului pentru care aplică: Administrator 1 -studii inginerești -1 post: -studii superioare și experiență în domeniul științelor inginerești sau în domeniul de activitate al întreprinderii publice de minimum 7 ani. Administrator 2 -studii economice -1 post: -studii superioare și experiență în domeniul științelor economice de minimum 7 ani. Are competențe în domeniul contabilității și auditului statutar, dovedite prin documente de calificare pentru domeniile respective, autorizat ca auditor financiar și înregistrat în Registrul public electronic de către autoritatea competentă din România, din alt stat membru, din Spațiul Economic European sau din Elveția ori deține experiență de cel puțin 3 ani în audit statutar dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar în România sau în cadrul comitetelor de audit formate la nivelul consiliilor de administrație/supraveghere ale unor societăți/entități de interes public, dovedită cu documente justificative." Administrator 3 -studii juridice -1 post: -studii superioare și experiență în domeniul științelor juridice sau în domeniul de activitate al întreprinderii publice de minimum 7 ani. Administrator -2 posturi: -studii superioare și experiență în domeniul științelor inginerești/economice/sociale/juridice sau în domeniul de activitate al întreprinderii publice de minimum 7 ani. 2.CONȚINUTUL DOSARULUI DE CANDIDATURĂ. Dosarul de candidatură va cuprinde următoarele documente: 1.Opis documente; 2.Curriculum Vitae, format Europass, redactat în limba română; 3.Adeverință care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate, în valabilitate -original; 4.Cazier judiciar -original; 5.Cazier fiscal -original; 6.Copii după următoarele documente: a)act de identitate pentru persoane fizice, respectiv copie certificat de înmatriculare și certificat constatator pentru persoane juridice -obligatoriu; b)certificat de căsătorie sau alte acte -obligatoriu doar în cazul în care numele de pe actele depuse este diferit față de cel înscris pe actul de identitate copie -opțional; c)documente care să ateste nivelul studiilor absolvite (diplomă licență, master, doctorat cu supliment) -obligatoriu; d)alte documente care să certifice efectuarea altor specializări (diplomă de studii aprofundate și/sau certificate ANC cu supliment) -opțional; e)alte documente care să dovedească participarea la conferințe, seminare și/sau cursuri, fără certificare ANC (diplome de participare) -opțional; f)documente care să ateste experiența profesională în domeniul științelor inginerești, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de minim 7 ani (carnet de muncă; adeverințe eliberate de angajatori; extras Reges/Revisal etc) -obligatoriu; g)documente care să ateste experiența în conducerea societăților, regiilor autonome sau instituțiilor publice (certificat constatator de la Registrul Comerțului și/sau Act constitutiv, contracte de mandat/management, adeverințe eliberate de entitățile juridice în care au dobândit această experiență) -obligatoriu; h)documente care să ateste competențe în domeniul contabilității și auditului statutar, dovedite prin documente de calificare pentru domeniile respective (copii după atestate și/sau certificate profesionale eliberate de asociații profesionale în domeniul financiar, audit etc.); i)documente care să ateste calificarea ca auditor financiar conform unui document emis de către autoritatea competentă din România, din alt stat membru, dintr-un stat membru al Asociației Europene a Liberului Schimb, din Elveția sau din regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord, potrivit legii sau a făcut parte din comitetul de audit al unei întreprinderi publice; persoana care are experiență de cel puțin 3 ani în audit statutar dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar în România, în alt stat membru, într-un stat al AELS, în Elveția sau în regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord sau în cadrul comitetelor de audit formate la nivelul consiliilor de administrație/supraveghere ale unor societăți/entități de interes public, dovedită cu documente justificative. 7.Formulare: a)declarație privind postul/posturile pentru care optează candidatul (Formular 1); b)declarație privind statutul de independent (Formular 2); c)declarație privind neîncadrarea în situația de conflict de interese (Formular 3); d)declarație privind situațiile prevăzute la art.4 din O.U.G. nr.109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice (Formular 4); e)declarație privind situațiile prevăzute la Art.30 alin.(9) din O.U.G. nr.109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice (Formular 5); f)declarație privind situațiile prevăzute la Art.33 din O.U.G. nr.109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice (Formular 6); g)declarație cu privire la faptul că nu a desfășurat activități de poliție politică, așa cum sunt definite de lege (Formular 7); h)declarație cu privire la faptul că toate copiile după documentele depuse de către candidat, prevăzute la punctul 6, sunt conforme cu originalul (Formular 8); i)declarație privind expunerea politică (Formular 9); j)acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal care să confirme acordul candidatului de a se procesa datele sale personale în scopul realizării procedurii de selecție, precum și acordul de a permite verificarea informațiilor furnizate (Formular 10). Notă: Modelele de formulare pot fi descărcate de pe pagina de internet a autorității publice tutelare (https://www.primariavl.ro/) și pe pagina de internet a Societății PIEȚE PREST S.A. (https://pieteprest.ro/). Notă: În cazul în care unul dintre documentele obligatorii, menționate mai sus, nu a fost depus de către candidat în dosarul de candidatură, iar candidatul nu îl transmite în timp util, respectiv în termenul prevăzut în anunțul de selecție, candidatura sa va fi respinsă. 4.ALTE INFORMAȚII. Depunerea dosarelor de candidatură se va realiza până la data de 05.08.2025, ora 16.00, (cu cel puțin 30 de zile de la data publicării anunțului), în mod obligatoriu la registratura APT, în plic închis și sigilat, pe care se va menționa următorul text: "Candidatură pentru Consiliul de Administrație la Societatea PIEȚE PREST S.A./ Nume și Prenume candidat", respectiv la Registratura PRIMĂRIEI MUNICIPIULUI RÂMNICU VÂLCEA, Municipiul Râmnicu Vâlcea, Strada General Magheru nr.25, Județul Vâlcea, cod 240134 și se transmit în mod obligatoriu și în format electronic la adresa: cristina.chitan@primariavl.ro. Pentru informații suplimentare referitoare la conținutul dosarului de candidatură, depunerea declarației de intenție, comunicarea cu candidații, contestațiile și protecția datelor personale, se regăsesc în Anunț selecție Membri Consiliul de Administrație al Societății PIEȚE PREST S.A., varianta integrală publicată pe pagina de internet a autorității publice tutelare (https://www.primariavl.ro/) și pe pagina de internet a Societății PIEȚE PREST S.A. (https://pieteprest.ro/).
|
|

|
|

|

CELE MAI NOI ANUNȚURI
|
IMOBILIARE
|
ANUNȚ de vânzare. Proprietar particular, persoană...
|
IMOBILIARE
|
PROPRIETAR vând teren intravilan (curți-construcții demolabile...
|
IMOBILIARE
|
GARSONIERA 40mp, reabilitata termic, mobilata, termopan,...
|
IMOBILIARE
|
GARSONIERA 40mp, reabilitata termic, mobilata, termopan,...
|
PIAŢA MUNCII
|
ANUNȚ privind selecția a 5 (cinci) membrii în Consiliul de...
|
PIAŢA MUNCII
|
ANUNȚ privind selecția a 5 (cinci) membrii în Consiliul de...
|
PIAŢA MUNCII
|
EUROFISH Grup SRL din sat Siliștea - Comuna Valea Argovei,...
|
PIAŢA MUNCII
|
EUROFISH Grup SRL din sat Silistea - Comuna Valea Argovei,...
|
DIVERSE
|
CONVOCATOR AL ADUNĂRII GENERALE EXTRAORDINARE A ACȚIONARILOR...
|
DIVERSE
|
SUBSCRISUL, CII MIHAELA LUPU cu sediul profesional de lucru în...
|
DIVERSE
|
ANUNT PUBLIC 2 S.C. A3 SANGOV S.R.L. avand sediul in BD....
|
DIVERSE
|
"BURSA ROMÂNĂ DE MĂRFURI TERMINAL PIATRA NEAMȚ, organizează...
|
AUTO
|
CII COMAN AUREL vinde RENAULT MEGANE la licitatie in 03...
|
AUTO
|
SC Besta Slimlife SRL vinde autospeciala Ford Transit...
|
AUTO
|
ÎN data de 16 octombrie 2023, ora 10.00 (pentru...
|
AUTO
|
TMUCB SA vinde: 1.Dacia Duster (2013) 245.000km -3.500;...
|
|

|
|
|