|
|

|
|
adaugă un anunț la această rubrică

|
JUDETUL SIBIU
COMUNA ȘURA MICĂ CONSILIUL LOCAL Loc.Șura Mică str.Șos.Sibiului nr.174, 0269/577.101, fax 0269/577.096, e-mail: pr_suramica@yahoo.com. Anunț Privind organizarea selecției a 3 (trei) membrii în Consiliului de Administrație al SC Parcuri Industriale Sibiu-Șura Mică SA. Consiliul Local al Comunei Șura Mică în calitate de autoritate tutelară prin Comisia de selecție a candidaților în consiliul de administrație al S.C. Parcuri Industriale Sibiu-Șura Mică S.A. anunță organizarea selecției a trei membri in Consiliul de Administrație în conformitate cu HCL 41/24.05.2018, O.U.G.nr.109/2011 si HG nr.639/2023 cu modificările și completările ulterioare. I.Etapele procesului de selectie: Procesul de selectie a candidatilor are urmatoarele etape: -Depunerea dosarelor de candidatura 03.11.2025-03.12.2025, ora 12.00; Realizarea listei lungi -5 zile de la expirarea anuntului de depunere a candidaturilor; -Evaluarea dosarelor si realizarea Listei scurte -5-10 zile de elaborarea Listei Lungi; -Depunerea Declaratiilor de Intentie -15 zile de la comunicarea includerii pe Lista Scurta; -Interviurile de selectie Finala -3-10 zile de la depunerea Declaratiei de Intentie, durata 20 minute. II.Conditii generale de participare: -studii superioare și experiență în domeniul științelor inginerești, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de cel puțin 7 ani; -experiență de conducere/administrare a unor societăți sau regii autonome; -cunoașterea limbii române (scris și vorbit) și cetățenia română sau cetățenia altor state edica ale Uniunii Europene cu condiția să aibă domiciliul în România; -capacitate deplină de exercițiu; -stare de sănătate corespunzătoare funcției pentru care candidează, atestată pe bază de documente medicale; -să nu fie destituit/ă dintr-o funcție publică, să nu îi fi fost revocat contractul de mandat sau să nu-i fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 5 ani; -nu au înscrieri în cazierul judiciar; -nu au înscrieri în cazierul fiscal; -nu se află în conflict de interese care să îl/o facă incompatibil/ă cu exercitarea funcției de membru în Consiliul de Administrație al Societății; -îndeplineste criteriile conform prevederilor art.4 din O.U.G.nr.109/2011privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice, actualizata; -au certificate CAFR ca auditor financiar sau cel putin 3 ani ca membru al unor comitete de audit: acest criteriu este valabil pentru postul de administrator cu expertiza in domeniul auditului financiar. III.Criteriile minime de selectie sunt: -cunostințe despre obiectul de activitate al Societății, cunoașterea proceselor tehnologice și operaționale, cunoașterea pieței în care acționează Societatea; -gandire strategică și previziuni; -finanțe și contabilitate; -managementul proiectelor; -tehnologia informației; -legislație; -cunoștințe de guvernanță corporativă a întreprinderii publice; -competențe sociale și personale: luarea deciziilor, relații interpersonale, negociere, capacitate de analiză și sinteză; -participarea în organizații profesionale naționale și internaționale relevante pentru obiectul de activitate; -trăsături: reputație, integritate, independență, abilități de comunicare interpersonală. IV.Criteriile de evaluare/selectie finala a candidatilor -interviu: 1.Dosarul de candidatură. 2.Matricea profilului de candidat. 3.Declarația de intenție a candidatului. Dosarul de înscriere trebuie să cuprindă în mod obligatoriu următoarele documente: -copia actului de identitate; -copia diplomelor de studii; -curriculum vitae; -copie documente care atestă experiența profesională (copie carnet de muncă, extras Revisal, copie contract mandat, adeverințe angajator); -cazierul judiciar/ declarație pe proprie răspundere conform formular nr.1; -cazier fiscal/declarație pe proprie răspundere conform formular nr.2; -adeverința medicala care atestă starea de sănătate corespunzătoare/declarație pe proprie răspundere conform formular nr.3; -declarație pe proprie răspundere privind statutul de independent conform formular nr.4; -declarație pe proprie răspundere că datele cuprinse în dosarul de candidatura corespund experienței profesionale conform formular nr.5; -declarație pe proprie răspundere privind calitatea de membru în consilii de administrație ale întreprinderilor publice, altele decât cel în care urmează a fi numit conform formular nr.6; -declarație de consimțământ prin care candidatul își exprimă acordul de a se procesa datele sale personale în scopul procedurii de recrutare și selecție conform formular nr.7; -declarație pe proprie răspundere privind neîncadrarea în situația unui conflict de interese conform formular nr.8; -declarație pe proprie răspundere prin care candidatul va confirma că nu se află într-una din situațiile prevăzute la art.4 din O.U.G.nr.109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, actualizata, sau că nu a suferit o condamnare pentru o infracțiune legată de conduita profesională conform formular nr.9; -declarație privind atragerea răspunderii în cazul falimentului/insolvenței societăților administrate sau conduse conform formular nr.10; -Candidații incluși pe lista scurtă urmează să-și completeze dosarul de candidature e cu cazierul judiciar, cazierul fiscal și adeverință medicala, în cazul în care acestea nu au fost depuse la data depunerii dosarului. Originalele actelor depuse la dosar vor fi văzute de comisie la proba de interviu. Documentele necesare în procesul de recrutare/selecție și formularele de declarații se regăsesc pe pagina de internet a Primariei Comunei Sura Mica și pe pagina de internet a S.C. Parc Industrial Sibiu -Sura Mica SA. Dosarul de candidatură se va depune până la data de 03.12.2025, ora 12.00, la registratura Primariei Cominei Sura Mica, str.Soseaua Sibiului nr.174, sat Sura Mica, jud.Sibiu, în dosar plic închis și sigilat, unde va primi un număr de înregistrare, data si ora certă a depunerii. Dosarul va avea menționat Candidatura pentru funcția de membru în Consiliul de Administrație al S.C. Parc Industrial Sibiu -Sura Mica S.A.., precum numele și prenumele candidatului. Obligatoriu o copie a dosarului va fi transmisă pe adresa de e-mail a expertului independent, respectiv virgil.aldea@atomhr.ro. Plicurile ajunse după data și ora menționată nu vor fi luate în considerare. Candidații declarați admiși la etapa de selecție a dosarelor și care se regăsesc pe lista scurtă, vor fi evaluați în cadrul interviului, ora și locul desfășurării acestuia urmând a le fi anunțate personal prin intermediul postei electronice. Relații suplimentare se pot obține la expertul independent Athom HR SRL la telefon 0770.144.401.
|
|

|
|

|

|
CELE MAI NOI ANUNȚURI
|
IMOBILIARE
|
PROPRIETAR, vând apartament 2 camere, 58mp, in Ploiesti in Mihai...
|
IMOBILIARE
|
VAND TEREN intravilan în suprafață de 870 mp, situat la...
|
IMOBILIARE
|
ANUNȚ de vânzare. Proprietar particular, persoană...
|
IMOBILIARE
|
PROPRIETAR vând teren intravilan (curți-construcții demolabile...
|
PIAŢA MUNCII
|
JUDETUL SIBIU COMUNA ȘURA MICĂ CONSILIUL LOCAL Loc.Șura Mică...
|
PIAŢA MUNCII
|
ANUNȚ PUBLIC -selecție consiliul de administrație Societății...
|
PIAŢA MUNCII
|
CLUBUL Sportiv Municipal Bistrita,cu sediul în Bistrita,...
|
PIAŢA MUNCII
|
CLUBUL Sportiv Municipal Bistrita,cu sediul în Bistrita,...
|
DIVERSE
|
ANUNT de licitatie publica cu strigare EURO INSOL,...
|
DIVERSE
|
ALFA INSOLV S.P.R.L. lichidator judiciar al S.C. LUICLAU...
|
DIVERSE
|
CONCORDIA IPURL prin av. Monica Bunea in calitate de lichidator...
|
DIVERSE
|
ROMNIN CONCEPT 2005 SRL -in faliment -CUI 17501456, debitoare...
|
AUTO
|
DACIA DUSTER 1.5 dCi Prestige -2018. Vând Duster din 2018,...
|
AUTO
|
CII COMAN AUREL vinde RENAULT MEGANE la licitatie in 03...
|
AUTO
|
SC Besta Slimlife SRL vinde autospeciala Ford Transit...
|
AUTO
|
ÎN data de 16 octombrie 2023, ora 10.00 (pentru...
|
|

|
|
|