|

|
adaugă un anunț la această rubrică

|
ANUNȚ de
recrutare pentru 3 membrii în Consiliul de Administrație al Societății AIR Oradea SA Consiliul Local al Municipiului Oradea în calitate de Autoritatea Publică Tutelară anunță lansarea Procedurii de selecție a membrilor Consiliului de Administrație al Societății AIR Oradea SA în conformitate cu prevederile : OUG nr.109/2011, HG nr. 639/2023, Legea nr. 31/1990 a societăților, republicata, cu modificările și completările ulterioare, Actul Constitutiv al Societății AIR Oradea SA, Principiile de guvernanță corporativă ale Organizației pentru Cooperare și Dezvoltare Economică. Procesul de recrutare și selecție are ca scop identificarea celor mai potriviți candidați pentru ocuparea unui număr de 3 (trei) poziții vacante de membrii în Consiliul de Administrație al SC AIR Oradea SA. Cerințe de participare Cerințe de participare pentru toți candidații cetățenia română sau a altor state membre UE, cu condiția să aibă domiciliul sau reședința în România studii superioare și experiență în domeniul științelor inginerești, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al întreprinderi publice de cel puțin 7 ani, potrivit art. 28, alin. (3) din OUG nr. 109/2011; experiență relevantă de conducere/management/administrare a unor societăți comerciale, întreprinderi publice sau regii autonome cunosc foarte bine limba română (scris și vorbit); capacitate deplină de exercițiu; nu au înscrisuri în cazierul fiscal și judiciar ??" art.16, C - alte criterii din HG 639/ 2023 nu se află în conflict de interese care să îl/o facă incompatibil/ă cu exercitarea funcției de membru în Consiliul de Administrație al AIR ORADEA S.A.; nu este destituit/ă dintr-o funcție publică, nu i-a fost revocat mandatul de administrator sau director pentru neîndeplinirea indicatorilor de performanță, sau nu i-a încetat contractul individual de muncă din motive disciplinare în ultimii 5 ani; îndeplinesc criteriile cerute prin OUG 109/2011 privind Guvernanța Corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare și HG 639/2011 nu pot fi administratori persoanele care, potrivit legii, sunt incapabile ori care au fost condamnate pentru infracțiuni contra patrimoniului prin nesocotirea încrederii, infracțiuni de corupție, delapidare, infracțiuni de fals în înscrisuri, evaziune fiscală, infracțiuni prevăzute de Legea nr. 129/2019 pentru prevenirea și sancționarea spălării banilor, precum și pentru instituirea unor măsuri de prevenire și combatere a finanțării terorismului, republicată, cu modificările ulterioare. Cerințe de participare specifice A. Pentru poziția de membru în Consiliul de Administrație de auditor financiar sau cu experiență de cel puțin 3 ani în audit statutar dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar în România sau în cadrul comitetelor de audit formate la nivelul consiliilor de administrație/supraveghere ale unor societăți/ entități de interes public este autorizat ca auditor financiar și înregistrat în Registrul public electronic de către autoritatea competentă din România, din alt stat membru, din Spațiul Economic European sau din Elveția sau deține experiență de cel puțin 3 ani în audit statutar dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar în România sau în cadrul comitetelor de audit formate la nivelul consiliilor de administrație/ supraveghere ale unor societăți/entități de interes public, dovedită cu documente justificative ; studii superioare (cel puțin echivalent ISCED 6) absolvite în cadrul unui institut de învățământ superior minimum 7 ani vechime în domeniul studiilor absolvite experiență relevantă în funcție de conducere, management sau administrare a unor entități publice și/sau private și în conducerea societăților sau regiilor autonome B. Pentru celelalte 2 poziții de membru în Consiliul de Administrație cu studii superioare și experiență în domeniul științelor inginerești, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al SC Air Oradea SA: studii superioare (cel puțin echivalent ISCED 6) domeniul științelor inginerești, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al AIR Oradea absolvite în cadrul unui institut de învățământ superior minimum 7 ani experiență profesională în domeniul studiilor absolvite sau în domeniul de activitate al societății Air Oradea experiență relevantă în funcție de conducere, management sau administrare a unor entități publice și/sau private și în conducerea societăților sau regiilor autonome. Criterii de selecție Criteriile de selecție sunt competențe și trăsături necesare candidaților pentru a fi capabili să îndeplinească cu succes rolul care le-a fost atribuit. Aceste criterii sunt grupate în următoarele capitole : competențe specifice AIR Oradea și domeniului de activitate al acesteia competențe strategice/tehnice competențe de guvernanță corporativă competențe sociale și personale experiență pe plan local și internațional trăsături specifice postului alinierea cu scrisoarea de așteptări. Modalitatea de evaluare a candidaților Evaluarea candidaților se va face prin mai multe metode, în funcție de etapa din procesul de recrutare și selecție. în prima etapă vor fi evaluate dosarele depuse de către candidați în format electronic sau fizic precum și completările la dosare (solicitate și depuse acolo unde este cazul). Se vor verifica referințe, baze de date pentru firme pentru a confirma afirmațiile făcute în CV. Se va evalua Declarația de intenție elaborată pe baza Scrisorii de așteptări pe baza criteriilor menționate în descrierea matricii. În etapa de interviu se vor observa comportamentele candidaților și se vor evalua răspunsurile la întrebările adresate de comisie pe baza cerințelor din Profilul Candidatului și a Matricii Consiliului. Aceste informații vor fi raportate la standardele cuprinse în documentele menționate mai sus. Etapele procesului de Recrutare și selecție și dosarele necesare în fiecare etapă: I. Depunerea dosarelor În această etapă se vor depune electronic (la adresa de email menționată mai jos) sau în format fizic (la adresa menționată mai jos) următoarele documente (în limba română): 1. Curriculum Vitae în format EuroPass (nu se vor lua în considerare alte formate) 2. Copii ale diplomelor de studii și, după caz, ale altor specializări relevante (nu se vor depune documente care au fost obținute în urma unor workshopuri sau cursuri de scurtă durată) 3. Copie act de identitate (și copie certificat căsătorie dacă numele de pe diploma de licență este diferit de numele actual) 4. Copie documente doveditoare privind experiența profesională de minim 7 ani în studiile absolvite cu diplomă de licență (copie carte de muncă, extras REGES/Revisal, adeverință de la locul/locurile de muncă etc.) 5. Copie documente doveditoare privind performanța profesională (recomandări, listă de proiecte coordonate, situații financiare publice care să ateste performanța entității juridice în perioada de mandat, alte documente neconfidențiale etc.) 6. Copie documente doveditoare privind experiența de conducere ca și director sau ca și administrator (contract de mandat, REGES/Revisal, contract de muncă, certificat constatator pe persoana fizica de la ONRC etc.) 7. Declarație privind cazierul judiciar (Formularul 1) 8. Declarație privind cazierul fiscal (Formularul 2) 9. Declarație privind capacitatea de exercițiu (sau adeverință medical) (Formularul 3) 10. Declarație privind statutul de independent (Formularul 4) 11. Declarație privind conținutul dosarului de candidatură (Formularul 5) 12. Declarație privind apartenența la consilii de administrație (Formularul 6) 13. Declarație de consimțământ (Formularul 7) 14. Declarație privind neîncadrarea în situația de conflict de interese (Formularul 8) 15. Declarație privind situațiile prevăzute la art. 6 din O.U.G. nr. 109/2011 (Formularul 9) 16. Declarație privind incompatibilitatea potrivit art. 30, alin.9 din O.U.G. nr. 109/2011 (Formularul 10) II. Depunerea declarației de intenție Declarația de intenție va fi solicitată în scris, individual, de către expertul independent DOAR candidaților calificați pe Lista scurtă. Declarația de intenție, conform Anexei 1C la OUG 109/2011 alin. (3) și (4.) va cuprinde minim următoarele informații: răspunsurile și viziunea candidatului cu privire la așteptările acționarilor; aprecieri cu privire la provocările specifice cu care se confruntă întreprinderea publică, raportate la situația contextuală a acesteia; legătura dintre profilul candidatului și obiectivele pe care trebuie să le realizeze, conform scrisorii de așteptări. exemple de indicatori financiari și nefinanciari pentru măsurarea obiectivelor prezentate în scrisoarea de așteptări, precum și exemple de indicatori de performanță financiari și nefinanciari constrângeri, riscuri și limitări pe care candidatul consideră că le-ar putea întâmpina în implementarea măsurilor propuse. III. Interviul final (cu reprezentanți ai societății, ai APT și reprezentantul expertului independent). Interviul are ca scop validarea informațiilor din dosar, discuția pe baza Declarației de intenție și întrebări care urmăresc clarificarea aspectelor de performanță profesională și impact în organizațiile din care a făcut/face parte candidatul. Candidații trebuie să depună candidaturile până în data de 13.06.2025 , ora 16:00, ora României. Documentele vor fi transmise prin email (la adresa office@romarketing.ro) cu Subiectul Aplicație pentru poziția de membru în Consiliul de Administrație AIR ORADEA SA - nume______prenume___________ sau fizic la adresa RoMarketing SRL, Str. Ceyrat, Nr 4, Etaj 1. Documentele depuse după data și ora menționate nu vor fi luate în considerare. În cazul în care aplicația nu conține toate documentele solicitate mai sus, candidatura nu va fi luată în considerare. Modelele de declarații necesare sunt disponibile online pe site-ul societății sau pe bază de cerere la adresa office@romarketing.ro. Toate documentele vor fi depuse vor fi depuse în limba română.
|
|

|
|

|

CELE MAI NOI ANUNȚURI
|
IMOBILIARE
|
GARSONIERA 40mp, reabilitata termic, mobilata, termopan,...
|
IMOBILIARE
|
GARSONIERA 40mp, reabilitata termic, mobilata, termopan,...
|
IMOBILIARE
|
GARSONIERA 40mp, reabilitata termic, mobilata, termopan,...
|
IMOBILIARE
|
GARSONIERA 40mp, reabilitata termic, mobilata, termopan,...
|
PIAŢA MUNCII
|
ANUNȚ de recrutare pentru 3 membrii în Consiliul de...
|
PIAŢA MUNCII
|
ANUNȚ PRIVIND SELECȚIA CANDIDAȚILOR PENTRU TREI POSTURI DE...
|
PIAŢA MUNCII
|
BRIOTHERMXPS SRL, ANGAJEAZA 6 MUNCITORI NECALIFICATI LA AMBALAREA...
|
PIAŢA MUNCII
|
WEBHELP ROMANIA S.R.L,cu sediul in Bucuresti, Sector 1,...
|
DIVERSE
|
SC ODEM INVESTMENT SRL prin BFJ Consulting Group SPRL,...
|
DIVERSE
|
C O M U N I C A T S.C. ARTEGO S.A., cu sediul in...
|
DIVERSE
|
C.I.I. GOGOAȘĂ ADRIAN, în calitate de lichidator judiciar al...
|
DIVERSE
|
CII TOMESCU ALINA SANDA, NR. U.N.P.I.R. 1B4823, București,...
|
AUTO
|
CII COMAN AUREL vinde RENAULT MEGANE la licitatie in 03...
|
AUTO
|
SC Besta Slimlife SRL vinde autospeciala Ford Transit...
|
AUTO
|
ÎN data de 16 octombrie 2023, ora 10.00 (pentru...
|
AUTO
|
TMUCB SA vinde: 1.Dacia Duster (2013) 245.000km -3.500;...
|
|

|
|
|