|

|
adaugă un anunț la această rubrică

|
ANUNȚ PRIVIND
SELECȚIA CANDIDAȚILOR PENTRU TREI POSTURI DE MEMBRU ÎN CONSILIUL DE ADMINISTRAȚIE AL SOCIETĂȚII PIEȚE SIBIU SA Municipiul Sibiu anunță selecția pentru ocuparea a trei posturi de membru în Consiliul de Administrație al societății PIEȚE SIBIU S.A., pentru o perioadă a mandatului de maximum 4 ani, conform Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare, precum și a Hotărârii Guvernului nr. 639/2023 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice. Etapele de desfășurare a procesului de selecție sunt: a) Etapa I ??" Verificarea dosarelor candidaților din punct de vedere al conformității administrative, solicitarea de clarificări (dacă este cazul), respingerea dosarelor incomplete și alcătuirea listei lungi. b) Etapa a II-a ??" Analizarea informațiilor din dosarele de canditatură rămase pe lista lungă și alocarea punctajului conform grilei de evaluare pentru fiecare criteriu din profilul consiliului pentru fiecare candidat, analizarea comparativă a candidaților prin raportare la profilul consiliului și profilul candidatului, alcătuirea listei scurte (prin verificarea activității desfășurate anterior de candidați ??" interviu), solicitarea declarației de intenție, realizarea interviului final și integrarea rezultatelor finale ale evaluării. 1. Administrator ??" profil general cu studii ingineresti ??" (1 post) Condiții generale minime obligatorii de participare: - Experiență în conducerea societăților sau regiilor autonome (art. 28 alin. 1 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare) ; - Studii superioare și experiență în domeniul științelor inginerești de cel puțin 7 ani (art. 28 alin. 3 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare). 2. Administrator ??" profil auditor (1 post) Condiții generale minime obligatorii de participare: - Experiență în conducerea societăților sau regiilor autonome (art. 28 alin. 1 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare); - Studii superioare și experiență în domeniul științelor economice de cel puțin 7 ani (art. 28 alin. 3 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare). - Persoana care este calificată ca auditor financiar conform unui document emis de către autoritatea competentă din România, din alt stat membru, dintr-un stat membru al Asociației Europene a Liberului Schimb, din Elveția sau din Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord, potrivit legii. Prin excepție de la această prevedere, este competentă să fie selectată și să facă parte din Comitetul de audit al întreprinderii publice și persoana care are experiență de cel puțin 3 ani în audit statutar, dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar în România, în alt stat membru, într-un stat al AELS, în Elveția sau în Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord sau în cadrul comitetelor de audit formate la nivelul consiliilor de administrație/supraveghere ale unor societăți/entități de interes public, dovedită cu documente. (art. 34 alin. 41 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare). 3. Administrator ??" profil general cu studii juridice??" (1 post) Condiții generale minime obligatorii de participare: - Experiență în conducerea societăților sau regiilor autonome (art. 28 alin. 1 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare) ; - Studii superioare și experiență în domeniul științelor juridice de cel puțin 7 ani (art. 28 alin. 3 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare). Condiții eliminatorii din selecție: ? Neîndeplinirea condițiilor minime obligatorii de participare și evaluare. ? Existența oricărei condiții enumerate la articolele 4, 7, 30 alin. (9) și art. 36 alin. (7) din Ordonanța de Urgență a Guvernului 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare. ? Existența înscrisurilor în cazierele judiciar și fiscal. ? Existența unui conflict de interese sau unei incompatibilități cu exercitarea atribuțiilor specifice postului pentru care a aplicat. ? Membrii consiliului de administrație au făcut poliție politică, așa cum este definită prin lege. ? Stare de sănătate necorespunzătoare postului. ? Necunoașterea limbii române (scris și vorbit) la nivel avansat; ? Să nu aibă cetățenie română sau cetățenia altor state membre ale Uniunii Europene cu condiția să aibă domiciliul în România. Criteriile de alcătuire a Consiliului de administrație sunt prezentate în Profilul Consiliului la literele C și D ??" Responsabilitățile, respectiv, componența Consiliului de administrație, și punctul E, criteriile de selecție . Grila de punctaj este prezentată detaliat în Profilul Consiliului??" Grila profilului consiliului de administrație al societății PIEȚE SIBIU S.A. Profilul Consiliului este publicat pe site-ul Autorității Publice Tutelare accesibil urmând link-ul: https://www.sibiu.ro secțiunea Guvernanță Corporativă. Dosarul de candidatură va conține în mod obligatoriu următoarele documente: 1. Opis documente; 2. Curriculum vitae ??" model European conform HG nr. 1021/2004; 3. Copii: a. Copia actului de identitate; b. Copia cazierului judiciar; c. Copia Cazierului fiscal (exclus certificat de atestare fiscală); d. Copia certificatului de căsătorie sau a altor acte, doar în cazul în care numele de pe actele depuse este diferit de cel de pe actul de identitate; e. Copia diplomei de licență sau echivalentă; f. Copii ale altor forme de educație superioare absolvite (dacă este cazul) ??" alte programe de licență, programe de master, doctorat, MBA. Nu se vor transmite copii ale diplomelor sau ale certificatelor de participare la programe de formare de scurtă durată; g. Copii ale documentelor care dovedesc experiența profesională cerută (extras Reges/Revisal, copie carnet de muncă, contracte de mandat/management, adeverințe eliberate de angajatori, certificat constatator pe persoană fizică eliberat de ONRC, alte documente însușite prin semnătură și ștampilă de emitent, etc.) 4. Formulare specifice procedurii: Formularul 1 ??" Cerere de înscriere Formularul 2 ??" Declarație privind statutul de independent Formularul 3 ??" Declarație privind neîncadrarea în situația de conflict de interese și/sau incompatibilități și asumarea corectitudinii datelor și informațiilor depuse Formularul 4 ??" Declarație privind situațiile prevăzute la art. 4, art. 33 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernața corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare Formularul 5 ??" Declarație privind situațiile prevăzute la art. 30 alin. (9) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernața corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare Formularul 6 ??" Declarație privind situațiile prevăzute la art. 36 alin. (7) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernața corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare Formularul 7 ??" Notă de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal și declarație pentru de a fi evaluat. Formularul 8 ??" Declarație pe proprie răspundere privind atragerea raspunderii în cazul insolvenței sau falimentului Formularele se pot descărca de pe site-ul societății https://www.pietesibiu.ro și al Autorității Publice Tutelare www.sibiu.ro. la secțiunea Angajari. Originalele actelor depuse la dosar vor fi prezentate comisiei la proba de interviu. Documentele necesare în procesul de recrutare / selecție și formularele de declarații se regăsesc pe pe pagina de internet a Primăriei Municipiului SIBIU www.sibiu.ro și pe pagina de internet a societatii Piețe Sibiu S.A https://www.pietesibiu.ro Dosarul de candidatură se depun până la data de 18.06.2025 (ora 16.00), inclusiv, la sediul Primăriei Municipiului Sibiu, str.Samuel Brukenthal nr.2, jud.Sibiu, în dosar plic, închis și sigilat, unde vor primi un număr de înregistrare și data certă a depunerii. De asemenea, va fi trimis pe adresa de mail: office@arc-consulting.ro Dosarul va avea menționat Candidatură pentru funcția de membru în Consiliul de Administrație al societății Piețe Sibiu S.A, precum și numele, prenumele și adresa de email. Plicurile si dosarele de candidatura transmise după data limită nu vor fi luate în considerare. Candidații declarați admiși la etapa de selecție a dosarelor și care se regăsesc pe lista scurtă, vor fi evaluați în cadrul interviului, ora și locul desfășurării acestuia urmând a fi anunțate prin intermediul postei electronice. Prezentul anunț se va publica în două ziare economice și/sau financiare, pe o platforma de recrutare online pe site-ul Primăriei Municipiului Sibiu ??" www.sibiu.ro și pe pagina de internet al societății Piețe Sibiu S.A - https://www.pietesibiu.ro și pe site-ul AMEPIP. Relații suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Municipiului SIBIU ??"Compartiment de Guvernanta Corporativa. 0269.506.508.
|
|

|
|

|

CELE MAI NOI ANUNȚURI
|
IMOBILIARE
|
GARSONIERA 40mp, reabilitata termic, mobilata, termopan,...
|
IMOBILIARE
|
GARSONIERA 40mp, reabilitata termic, mobilata, termopan,...
|
IMOBILIARE
|
GARSONIERA 40mp, reabilitata termic, mobilata, termopan,...
|
IMOBILIARE
|
GARSONIERA 40mp, reabilitata termic, mobilata, termopan,...
|
PIAŢA MUNCII
|
ANUNȚ de recrutare pentru 3 membrii în Consiliul de...
|
PIAŢA MUNCII
|
ANUNȚ PRIVIND SELECȚIA CANDIDAȚILOR PENTRU TREI POSTURI DE...
|
PIAŢA MUNCII
|
BRIOTHERMXPS SRL, ANGAJEAZA 6 MUNCITORI NECALIFICATI LA AMBALAREA...
|
PIAŢA MUNCII
|
WEBHELP ROMANIA S.R.L,cu sediul in Bucuresti, Sector 1,...
|
DIVERSE
|
SC ODEM INVESTMENT SRL prin BFJ Consulting Group SPRL,...
|
DIVERSE
|
C O M U N I C A T S.C. ARTEGO S.A., cu sediul in...
|
DIVERSE
|
C.I.I. GOGOAȘĂ ADRIAN, în calitate de lichidator judiciar al...
|
DIVERSE
|
CII TOMESCU ALINA SANDA, NR. U.N.P.I.R. 1B4823, București,...
|
AUTO
|
CII COMAN AUREL vinde RENAULT MEGANE la licitatie in 03...
|
AUTO
|
SC Besta Slimlife SRL vinde autospeciala Ford Transit...
|
AUTO
|
ÎN data de 16 octombrie 2023, ora 10.00 (pentru...
|
AUTO
|
TMUCB SA vinde: 1.Dacia Duster (2013) 245.000km -3.500;...
|
|

|
|
|